Siirry suoraan sisältöön

LK: Julkisen sektorin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin (15 op)

Toteutuksen tunnus: LK00BK55-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 31.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.01.2020 - 14.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
15 op
Lähiosuus
7 op
Virtuaaliosuus
8 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
suomi
Paikat
7 - 7
Koulutus
Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen
Opettajat
Pyry Airaksinen
Vastuuopettaja
Pyry Airaksinen
Opintojakso
LK00BK55

Aika ja paikka

Briiffiaika: Ilmoitetaan myöhemmin.
Briiffin paikka: Ilmoitetaan myöhemmin.
Ohjausaika: Ilmoitetaan myöhemmin.
Ohjaajat lähettävät briiffikutsun/kalenterikutsun vielä erikseen n. viikkoa ennen projektibriiffiä

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Toteutustapa

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa. Toimeksiantaja: Julkisen sektorin merkittävä toimija.
Projektin sisältö: Valitun toimialan asiakaskokemukseen perehtyminen ja kokemuksen kehittäminen vertailuin ja tutkimuksen avulla.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin: PJ
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, opiskelija voi hakea jälki-ilmoittautumisessa niihin projekteihin, joissa on vielä tilaa. Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun