Customer Experience in the Digital Era (5 op)
Toteutuksen tunnus: HY00BS12-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
24.11.2025 - 30.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.01.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- 30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 40 - 50
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, yamk-tutkinto (TYJ), Yhteiset opinnot
- Complementary competence, master’s studies in English (CYJ2), Generic studies
- Opettajat
- YAMK Virtuaali
- Jonna Hjelt
- Vastuuopettaja
- Jonna Hjelt
- Ryhmät
-
TYJ25SJTäydentävä osaaminen (yamk-tutkinto), S25, yhteiset opinnot
-
CYJ25SJComplementary competence (master’s studies in English), S25, Generic studies
- Opintojakso
- HY00BS12
Tavoitteet
The students will be able to:
- Describe the industrial trends and challenges which are shaping the next generation of services and customer experiences in the digital age
- Discover innovation in customer experience at the intersection of the digital, physical and social realms. Design customer journey emotions and touchpoints
- Identify data sources and analytics to manage and monitor customer experiences
- Generate insights from data analytics to manage customer loyalty
- Identify what it takes to delight your Customers
Arviointiasteikko
H-5