Hospitality Management and Customer Understanding (10 op)
Toteutuksen tunnus: PH00BN93-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
27.11.2023 - 03.12.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2024 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Degree Programme in Hospitality Management and Service Design (PHA2), Laurea Leppävaara
- Opettajat
- Sini Setälä
- Heidi Vähänikkilä
- Vastuuopettaja
- Sini Setälä
- Ryhmät
-
PHA224KNDegree Programme in Hospitality Management and Service Design, daytime studies, K24, Leppävaara
- Opintojakso
- PH00BN93
Tavoitteet
The student is able to
- define the services in the hospitality industry
- evaluate user-centered behaviour in different services in the hospitality field
- explore hospitality services in the international framework
Aika ja paikka
In Leppävaara according to schedule. It is compulsory to be present during the first meeting, team presentations, and possible guest lectures and visits. The study unit may involve visits to locations outside the campus.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
The material is available in Canvas.
Toteutustapa
Lectures, project for an organization, presentations in class. There are individual and team assignments.
Arviointiasteikko
H-5