Siirry suoraan sisältöön

Asiakkuus- ja projektiosaaminen (10 op)

Toteutuksen tunnus: R0212-3018

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 01.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.03.2020 - 22.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Otaniemi
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
Liiketalouden koulutus (HLG2), Laurea Otaniemi
Opettajat
Eeva Miettinen
Tomas Illman
Vastuuopettaja
Eeva Miettinen
Opintojakso
R0212

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- arvioida asiakaslähtöisen toiminnan edellytyksiä, erilaisia asiakastarpeita ja -ratkaisuja
- toimia asiakaslähtöisesti myyntitilanteissa
- toimia projekteissa ja projektiryhmän jäsenenä oma-aloitteisesti, vastuullisesti, tietoturvallisesti sekä tavoitteellisesti työvälineitä hyödyntäen
- viestiä suullisesti ja kirjallisesti alan käsitteitä käyttäen

Aika ja paikka

Otaniemen kampuksella sekä virtuaalisesti. Lähiopetuspäiviä on 2/kk ja ne ovat perjantaisin ja lauantaisin.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Kettunen: Onnistu projektissa (lukupiiri)
Rubanovitsch - Aalto: Myy enemmän – myy paremmin (lukupiiri)
Muu lähdeaineisto ja luennot

Toteutustapa

Opintojakso toteutetaan monimuotototeutuksena sisältäen sekä lähi- että virtuaaliopetusta.
Opintojaksolla on kumppaniyritys, jolle opiskelijat tekevät toimeksiannon.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Opintojaksolla tehdään toimeksianto työelämäkumppanille.Opintojaksolla on myös vierailevia luennoitsijoita eri yrityksistä

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Optimassa olevan aikautaulun mukaan.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 OP vastaa 27 työtuntia / opiskelija. Opintojakson kokonaistuntimäärä 270 h. jakautuu luentojen, lukupiirien sekä projektityön kesken.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun