Skip to main content

Competence in Customer Relationships and Projects (10 cr)

Code: R0212-3018

General information


Enrollment
25.11.2019 - 01.12.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.03.2020 - 22.05.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
5 cr
Virtual proportion
5 cr
RDI proportion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Otaniemi
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 50
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLG2), Laurea Otaniemi, Finnish
Teachers
Eeva Miettinen
Tomas Illman
Teacher in charge
Eeva Miettinen
Study unit
R0212

Learning outcomes

The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts

Location and time

Otaniemen kampuksella sekä virtuaalisesti. Lähiopetuspäiviä on 2/kk ja ne ovat perjantaisin ja lauantaisin.

Materials

Kettunen: Onnistu projektissa (lukupiiri)
Rubanovitsch - Aalto: Myy enemmän – myy paremmin (lukupiiri)
Muu lähdeaineisto ja luennot

Teaching methods

Opintojakso toteutetaan monimuotototeutuksena sisältäen sekä lähi- että virtuaaliopetusta.
Opintojaksolla on kumppaniyritys, jolle opiskelijat tekevät toimeksiannon.

Employer connections

Opintojaksolla tehdään toimeksianto työelämäkumppanille.Opintojaksolla on myös vierailevia luennoitsijoita eri yrityksistä

Exam schedules

Optimassa olevan aikautaulun mukaan.

Student workload

1 OP vastaa 27 työtuntia / opiskelija. Opintojakson kokonaistuntimäärä 270 h. jakautuu luentojen, lukupiirien sekä projektityön kesken.

Evaluation scale

Approved/Failed

Go back to top of page