Skip to main content

Preparatory Studies in Mathematics (3 cr)

Code: R0169-3119

General information


Enrollment
11.08.2025 - 31.08.2025
Registration for introductions has not started yet.
Timing
01.08.2025 - 31.10.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
0 cr
Virtual proportion
3 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
20 Sosiaali- ja terveysala
Campus
Laurea Virtual Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 120
Degree programmes
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOS2), Terveys- ja hyvinvointialat
Teachers
Jennymaria Hasselberg
Teacher in charge
Jennymaria Hasselberg
Groups
SHB2225SA
Sairaanhoitajakoulutus, monimuotototeutus, S25, Hyvinkää
SHF225SA
Sairaanhoitajakoulutus, monimuotototeutus, S25, Lohja
SHB2125SA
Sairaanhoitajakoulutus, monimuotototeutus, S25, Hyvinkää
TOY225SY
Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S25, Yhteiset opinnot
Study unit
R0169

Learning outcomes

The student is able to
- solve mathematical problems at a level required in the UAS studies.

Materials

Oppimateriaali esitellään aloituskerralla, materiaalin voi ladata omaan käyttöönsä Canvasista.

Teaching methods

Miksi valmentavaa matematiikkaa?

Valmentavan matematiikan opintojaksoa suositellaan niille opiskelijoille, jotka eivät läpäisseet matemaattista lähtötasotestiä hyväksytysti tai kokevat muutoin tarvitsevansa vahvistusta matemaattisissa taidoissaan. Opintojaksolle osallistuminen on siis vapaaehtoista.


Sisältö

* Opintojakson laajuus on 3 op (=81 tuntia opiskelijan työtä).

* Opintojakson tehtävät sisältävät peruslaskutoimitusten harjoittelua ilman laskinta (+,-, kerto- ja jakolaskut, yksikönmuunnokset, lausekkeet ym.).

* Opintojaksoon kuuluu webinaareja (näkyvät lukkarissanne). Näihin osallistuminen on aloituskerran jälkeen vapaaehtoista. Webinaareja ei tallenneta, koska ajatuksena on, että opiskelijat voivat vapaasti kysyä neuvoa itseään askarruttavissa asioissa.

Student workload

Opintojakson laajuus on 3 op (=81 tuntia opiskelijan työtä).

Evaluation scale

Approved/Failed

Go back to top of page