Skip to main content

Marketing Project (10 cr)

Code: HL00BU31-3079

General information


Enrollment
25.11.2024 - 01.12.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2025 - 31.07.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
5 cr
Virtual proportion
5 cr
RDI proportion
10 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 80
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Pyry Airaksinen
Aapo Hollanti
Anu Peltola
Leena Ukko
Mervi Talonen
Teppo Leppälahti
Piia Haavisto
Tero Uusitalo
Teacher in charge
Piia Haavisto
Groups
HLB225KA
Liiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, K25, Hyvinkää
HLB225KA2
Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, K25, Hyvinkää
Study unit
HL00BU31

Learning outcomes

The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner

Location and time

Katso opinnon aikataulut Lukkarikoneesta osoitteesta https://lukkarit.laurea.fi. Laurea pidättää oikeudet muutoksiin.

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Employer connections

Projektin toimeksiantaja: projektissa on eri toimeksiantajia, jotka ilmoitetaan projektin alussa.

Exam schedules

Kick-off (pakollinen osallistuminen): 16.1.2025, tarkempi kellonaika ja paikka ilmoitetaan myöhemmin
Projektin kick-offiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa.

Projektia ohjataan viikoittain torstaisin (tarkempi kellonaika ilmoitetaan myöhemmni). Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.

Tutkintosäännön (2024) mukaisesti opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa toinen opiskelija. Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa.

Completion alternatives

Tutkintosäännön (2024) mukaan "opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. ... Laureassa osaamisen tunnistamista ja tunnustamista toteutetaan kahden eri menettelyn kautta: a) hyväksiluku (toisen korkeakoulun opinnoissa hankittu osaaminen) ja b) osaamisen näyttö (muulla tavoin hankittu osaaminen). Aloitteen osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Opiskelijan vastuulla on osoittaa ja todentaa osaamisensa." Lisätietoa hyväksiluvusta ja osaamisen näytöstä on opiskelijaintrassa.

Osaamisen hankkimiseksi voit arvioida myös työn opinnollistamisen mahdollisuutta. Lue lisää opinnollistamisesta opiskelijaintrasta.

Student workload

Opinnon työmäärä on mitoitettu siten, että opinnon tavoitteena olevan osaamisen hankkimiseksi yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Todellinen ajan tarve vaihtelee yksilöittäin mm. aiemman osaamisen takia.

Content scheduling

Projektin tavoitteet: tavoitteet vaihtelevat toimeksiantajan mukaan. Pääsääntöisesti opiskelija hankkii osaamista markkinoinnista sekä liiketoiminnasta.

Evaluation scale

H-5

Further information

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.

Go back to top of page