Skip to main content

Marketing Communications (10 cr)

Code: V1581-SKV1811

General information


Enrollment
14.05.2018 - 31.05.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
28.08.2018 - 21.12.2018
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
7 cr
Virtual proportion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Kauneudenhoitoalan koulutus (SKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
Pertti Vuorinen
Auli Hietanen
Jussi Järvi
Teacher in charge
Auli Hietanen
Study unit
V1581

Learning outcomes

The student is able to
- plan the marketing communications of a company in the cosmetics sector
- evaluate the use of the competition methods of marketing in all-inclusive marketing of a company
- determine the target group of marketing
- plan the digital marketing of a company
- analyse factors that shape images in the marketing in the cosmetics sector
- produce visual marketing material

Location and time

Tikkurila

Materials

Luentomateriaali Optimassa

Teaching methods

Markkinoinnin luennot ja Photoshop-kuvankäsittelyohjelman käyttö

Sisältö:
Trendit
Markkinointimix
Kosmetiikka mainonta
Kuluttajakäyttäytyminen
Digimarkkinonointi
Photoshop

Markkinoinnin portfolion työstäminen, Photoshop-tehtävät, muut tehtävät

Completion alternatives

Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista

Student workload

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.

Content scheduling

Markkinointi 8 op
Photoshop 2 op

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page