Markkinointiviestintä (10 op)
Toteutuksen tunnus: V1581-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
18.05.2020 - 24.05.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.09.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 7 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- suunnitella kosmetiikka-alan yrityksen markkinointiviestintää
- arvioida markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä yrityksen kokonaisvaltaisessa markkinoinnissa
- määritellä markkinoinnin kohderyhmän
- suunnitella yrityksen digitaalista markkinointia
- analysoida tekijöitä, jotka muokkaavat mielikuvia kosmetiikka-alan markkinoinnissa
- tuottaa visuaalista markkinointimateriaalia
Aika ja paikka
Tikkurila
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Luentomateriaali Optimassa
Toteutustapa
Markkinoinnin luennot ja Photoshop-kuvankäsittelyohjelman käyttö
Sisältö:
Trendit
Markkinointimix
Kosmetiikka mainonta
Kuluttajakäyttäytyminen
Digimarkkinonointi
Photoshop
Markkinoinnin portfolion työstäminen, Photoshop-tehtävät, muut tehtävät
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Sisältö ja sen jaksotus
Markkinointi 9 op
Photoshop 1 op
Arviointiasteikko
H-5