Skip to main content

Customer Profitability and (Managing) Customer Capital (5 cr)

Code: V1453-HYV21811

General information


Enrollment
14.05.2018 - 31.05.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
28.08.2018 - 01.01.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual proportion
2 cr
RDI proportion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teacher in charge
Susanna Kivelä
Study unit
V1453

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

Location and time

Tikkurilan Laurea

14.9., 17.11., 14.12.2018 klo 9.00-16.30

Materials

Esim:

Kalevi Hellman, Satu Värilä: Arvokas asiakas, Asiakaspääoman, asiakaskannattavuuden ja asiakasriskien johtaminen. Talentum 2009

Roger J. Best: Market-Based Management, Strategies for Growing Customer Value and Profitability. Pearson 2013

Teaching methods

Lähiopetus, itsenäinen- ja ryhmätyöskentely, kirjallinen raportti

Employer connections

Soveltava hanke

Exam schedules

Tikkurilan Laurea

14.9., 17.11., 14.12.2018 klo 9.00-16.30

Completion alternatives

Lähiopetus, itsenäinen- ja ryhmätyöskentely, kirjallinen raportti

Content scheduling

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
•tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
•mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
•osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page