Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskannattavuus ja asiakaspääoman johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: V1453-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
18.05.2020 - 24.05.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila
Opettajat
Susanna Kivelä
Antti Sekki
Opintojakso
V1453

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

Aika ja paikka

Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
14.11.2020 klo 9.00 - 16.30

Toteutustapa

Itsenäinen työskentely, lähipäivät, verkko-oppiminen

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
14.11.2020 klo 9.00 - 16.30

Sisältö ja sen jaksotus

Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden
ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät
ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun