Asiakaskannattavuus ja asiakaspääoman johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: V1453-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
18.05.2020 - 24.05.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila
- Opettajat
- Susanna Kivelä
- Antti Sekki
- Opintojakso
- V1453
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman
Aika ja paikka
Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
14.11.2020 klo 9.00 - 16.30
Toteutustapa
Itsenäinen työskentely, lähipäivät, verkko-oppiminen
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Lähiopetuspäivät Tikkurilan Laurea
11.9.2020 klo 9.00 - 16.30
9.10.2020 klo 9.00 - 16.30
14.11.2020 klo 9.00 - 16.30
Sisältö ja sen jaksotus
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden
ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät
ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty