Palveluajattelu ja palvelumuotoilu organisaation toiminnassa (5 op)
Toteutuksen tunnus: UA00BI88-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.12.2018 - 31.12.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
04.03.2019 - 31.07.2019
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 30
- Koulutus
- Palveluajattelu ja palvelumuotoilu organisaation toiminnassa, täydennyskoulutus (UXA3), Laurea Leppävaara
- Opettajat
- Hanna Jaakola
- Antti Kytö
- Asko Mononen
- Heidi Vähänikkilä
- Veera Lassila
- Päivi Williams
- Opintojakso
- UA00BI88
Tavoitteet
Koulutus tarjoaa mahdollisuuden perehtyä palveluiden ja tuotteiden kehittämiseen asiakaslähtöisesti ja yhteiskehittämällä. Sinä osallistujana saat pohdittavaa ja ajatuksia oman työsi tekemiseen. Pääset konkreettisesti tutustumaan erilaisiin työkaluihin ja niiden käyttämiseen ja vaikuttavuuteen.
Osallistujana opit
• hallitsemaan palvelumuotoilun prosessin ja yhteiskehittämisen työtavan
• käyttämään palvelumuotoilun keskeisiä menetelmiä
• hyödyntämään visuaalisuutta osana palvelumuotoilua
• toimimaan asiakaskeskeisesti ja ennakoiden
• luomaan asiakasarvoa osana asiakaskokemusta
Sisältö
Kokonaisuus muodostuu viidestä moduulista, jotka muodostavat kattavan kokonaisuuden siitä, miten organisaation toimintoja, palveluita ja liiketoimintaa voidaan kehittää asiakaskeskeisemmäksi palvelumuotoilun keinoin.
Kokonaisuus muodostuu viidestä moduulista, jotka muodostavat kattavan kokonai-suuden siitä, miten organisaation toimintoja, palveluita ja liiketoimintaa voidaan kehittää asiakaskeskeisemmäksi palvelumuotoilun keinoin:
Palvelumuotoilun perusteet ja palvelulogiikka,
Yhteiskehittäminen,
Asiakasymmärrys palvelumuotoilun ytimessä,
Ideointi ja ennakointi osana kehittämistä ja
Palvelukonseptin kaupallistaminen ja liiketoimintamallit.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty