Service Concepts for Advertising Agency Elido (10 cr)
Code: TP00BP71-3001
General information
- Enrollment
-
25.11.2019 - 05.01.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
07.01.2020 - 19.06.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- RDI proportion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 7
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Location and time
Maanantaisin 27.1.- 11.5. klo 10.15-11.45, B503-504.
Teaching methods
Projektissa toteutetaan markkinointitutkimusprojekti Mainostoimisto Elidolle. Tutkimuksessa kartoitetaan nimettyjen asiakasryhmien markkinointiviestinnän tarpeita erityisenä painopisteenä verkkonäkyvyys ja digipalveluiden käyttö. Tukimuksessa perehdytään digimarkkinoinnin merkitykseen, mainostajien hyötyodotuksiin, digitaalisten työkalujen yhteistoimintaan sekä markkinoinnin automaatioon.
Projekti soveltuu erinoimaisesti opiskelijalle, joka haluaa tutustua mainostoimistotoimialaan ja oppia tilastollisten menetelmien hyödyntämistä liiketoiminnassa.
Evaluation scale
Approved/Failed