Marketing Project (5 op)
Toteutuksen tunnus: TP00BL97-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
25.11.2019 - 09.02.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
26.03.2020 - 14.05.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
- Paikat
- 10 - 20
- Koulutus
- Complementary competence, bachelor’s studies in English (CCH2), Business, administration and law
Tavoitteet
After completing the project, the student is able to
- analyze the partner´s present marketing-mix
- find solutions to marketing challenges
- plan, conduct and measure marketing operations with relevant tools
- apply various marketing means to effectively reach different target segments
Aika ja paikka
Projekti alkaa maaliskuussa 2020.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Teoria määräytyy projektin tarpeiden ja opiskelijoiden oppimistavoitteiden mukaisesti. Materiaalista päätetään yhdessä projektin alussa.
Toteutustapa
Markkinointiprojektissa paneudutaan käytännönläheisesti joskin teoriaan kytkeytyen toimeksiantajan markkinoinnin kehittämiseen.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Projetissa toimii toimeksiantajana autenttinen organisaatio/yritys.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Projekti alkaa maaliskussa 2020. Aloitukseen osallistuminen on välttämätön projektissa jatkamiselle.
Aikataulu
26.03.2020 09.00 - 11.45 B402 (40 henkilöä)
09.04.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
16.04.2020 09.00 - 11.45 B503-504 (40 henkilöä)
23.04.2020 09.00 - 11.45 B503-504 (40 henkilöä)
07.05.2020 09.00 - 11.45 B503-504 (40 henkilöä)
14.05.2020 09.00 - 11.45 B503-504 (40 henkilöä)
Sisältö ja sen jaksotus
Ydinsisältö on toimeksiantajan markkinoinnin innovatiivinen kehittäminen.
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
15 places are prioritized for Tikkurila business management exchange students.