Siirry suoraan sisältöön

Marketing Project (5 op)

Toteutuksen tunnus: TP00BL97-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 09.02.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.03.2020 - 14.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
englanti
suomi
Paikat
10 - 20
Koulutus
Complementary competence, bachelor’s studies in English (CCH2), Business, administration and law
Opettajat
Elina Wainio
Vastuuopettaja
Elina Wainio
Opintojakso
TP00BL97

Tavoitteet

After completing the project, the student is able to
- analyze the partner´s present marketing-mix
- find solutions to marketing challenges
- plan, conduct and measure marketing operations with relevant tools
- apply various marketing means to effectively reach different target segments

Aika ja paikka

Projekti alkaa maaliskuussa 2020.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Teoria määräytyy projektin tarpeiden ja opiskelijoiden oppimistavoitteiden mukaisesti. Materiaalista päätetään yhdessä projektin alussa.

Toteutustapa

Markkinointiprojektissa paneudutaan käytännönläheisesti joskin teoriaan kytkeytyen toimeksiantajan markkinoinnin kehittämiseen.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Projetissa toimii toimeksiantajana autenttinen organisaatio/yritys.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Projekti alkaa maaliskussa 2020. Aloitukseen osallistuminen on välttämätön projektissa jatkamiselle.
Aikataulu
26.03.2020 09.00 - 11.45 B402 (40 henkilöä)
09.04.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
16.04.2020 09.00 - 11.45 B503-504 (40 henkilöä)
23.04.2020 09.00 - 11.45 B503-504 (40 henkilöä)
07.05.2020 09.00 - 11.45 B503-504 (40 henkilöä)
14.05.2020 09.00 - 11.45 B503-504 (40 henkilöä)

Sisältö ja sen jaksotus

Ydinsisältö on toimeksiantajan markkinoinnin innovatiivinen kehittäminen.

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

15 places are prioritized for Tikkurila business management exchange students.

Siirry alkuun