Project of Customer Relationships and Marketing (15 cr)
Code: TP00BL47-3003
General information
- Enrollment
-
25.11.2019 - 31.12.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
13.01.2020 - 13.05.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual proportion
- 8 cr
- RDI proportion
- 15 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 2 - 4
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Location and time
Briiffi: ke 22.1 klo 11.00 - 12.30 tilassa 3-18.
Briiffistä lähetetään vielä erillinen kutsu. Ohjaajatapaamiset ovat aina keskiviikkoisin klo 11.00 - 12.00 (tarpeen mukaan klo 12.30 saakka).
Materials
Projektin toiminnallista osuutta tukeva tietoperusta valikoituu projektin aiheen ja tavoitteiden mukaisesti. Opiskelijat esittelevät ja hyväksyttävät tietoperustakokonaisuuden ohjaajatapaamisessa.
Teaching methods
Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin, tässä tapauksessa Krannin tila Oy:n kanssa.
Projektin kuvaus: Krannin tila Oy Nurmijärveltä tuottaa, valmistaa, myy ja markkinoi viljatuotteita asiakkaille ja asiakasyrityksille pääasiassa Etelä-Suomen alueella. Myyntikanaviamme ovat mm. yksityisasiakkaat sekä yritysasiakaspuolelta jälleenmyyjät, ravintolat, hotellit, kahvilat ja leipomot, oma tilapuoti, reko-ruokapiirit sekä erilaiset verkkoalustat.
Projektin tavoitteena on työstää Krannin tila Oy:n asettamia myyntiin ja markkinointiin liittyviä ja yhdessä opiskelijoiden kanssa sovittavia tehtäviä, joita varten Laurean opiskelijat ovat syksyn 2019 projektissa luoneet kattavasti laadukasta pohjatietoa.
Projektissa pääset työskentelemään pienessä ja laadukkaassa lähiruokayrityksessä ja vaikuttamaan työskentelylläsi aidosti yrityksen toimintaan. Projektiin kuuluu esimerkiksi:
- Myyntityö ja uusasiakashankinta B&B asiakasryhmässä
- Tilavierailuiden kehittäminen, kustannuslaskenta ja kehittäminen
- Tuotepakkauksiin mahdollisesti liittyvä kehitystyö
- Uuden tuotteen myynnin valmistelu ja kustannuslaskenta yhteistyöyrityksen kanssa
- Kesäkahvilatoiminnan suunnittelu ja valmistelu
Työskentely projektissa edellyttää sitoutumista, aitoa työskentelymotivaatiota, vahvoja sosiaalisia taitoja ja tilanteenlukukykyä, laadukasta suomenkielen puhe- ja kirjoitustaitoa sekä aktiivista ja omatoimista työskentelyotetta. Projektissa pääset treenaamaan myyntityötaitojasi sekä kehittämään yritykselle uutta, asiakkaiden odottamaa liiketoimintaa.
Toimintaamme ja tuotteisiimme pääset tutustumaan https://www.youtube.com/watch?v=vnLR5nJwibo&feature=youtu.be
JA
www.krannintila.fi
FB: /krannintila
@KRANNINTILA
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (esim. LY, LK).
Viestintäkäytänteet sovitaan kun projekti alkaa. Projekti sopii myös monimuoto-opiskelijoille.
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Exam schedules
Projektin väliarviointi, osaamisen näytöt, tulosten esittely, arviointi ja projektin päättyminen sovitaan projektin käynnistyessä.
Student workload
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä noin 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn noin 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn noin 8 h viikossa. Lisäksi projektin ohjaukseen varataan kullekin viikolle 1 h.
Evaluation scale
H-5