Skip to main content

Project of Customer Relationships and Marketing (15 cr)

Code: TP00BL47-3003

General information


Enrollment
25.11.2019 - 31.12.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
13.01.2020 - 13.05.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
7 cr
Virtual proportion
8 cr
RDI proportion
15 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
2 - 4
Degree programmes
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Teachers
Pirjo Lappalainen
Teacher in charge
Pirjo Lappalainen
Study unit
TP00BL47

Location and time

Briiffi: ke 22.1 klo 11.00 - 12.30 tilassa 3-18.
Briiffistä lähetetään vielä erillinen kutsu. Ohjaajatapaamiset ovat aina keskiviikkoisin klo 11.00 - 12.00 (tarpeen mukaan klo 12.30 saakka).

Materials

Projektin toiminnallista osuutta tukeva tietoperusta valikoituu projektin aiheen ja tavoitteiden mukaisesti. Opiskelijat esittelevät ja hyväksyttävät tietoperustakokonaisuuden ohjaajatapaamisessa.

Teaching methods

Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin, tässä tapauksessa Krannin tila Oy:n kanssa.

Projektin kuvaus: Krannin tila Oy Nurmijärveltä tuottaa, valmistaa, myy ja markkinoi viljatuotteita asiakkaille ja asiakasyrityksille pääasiassa Etelä-Suomen alueella. Myyntikanaviamme ovat mm. yksityisasiakkaat sekä yritysasiakaspuolelta jälleenmyyjät, ravintolat, hotellit, kahvilat ja leipomot, oma tilapuoti, reko-ruokapiirit sekä erilaiset verkkoalustat.

Projektin tavoitteena on työstää Krannin tila Oy:n asettamia myyntiin ja markkinointiin liittyviä ja yhdessä opiskelijoiden kanssa sovittavia tehtäviä, joita varten Laurean opiskelijat ovat syksyn 2019 projektissa luoneet kattavasti laadukasta pohjatietoa.

Projektissa pääset työskentelemään pienessä ja laadukkaassa lähiruokayrityksessä ja vaikuttamaan työskentelylläsi aidosti yrityksen toimintaan. Projektiin kuuluu esimerkiksi:
- Myyntityö ja uusasiakashankinta B&B asiakasryhmässä
- Tilavierailuiden kehittäminen, kustannuslaskenta ja kehittäminen
- Tuotepakkauksiin mahdollisesti liittyvä kehitystyö
- Uuden tuotteen myynnin valmistelu ja kustannuslaskenta yhteistyöyrityksen kanssa
- Kesäkahvilatoiminnan suunnittelu ja valmistelu

Työskentely projektissa edellyttää sitoutumista, aitoa työskentelymotivaatiota, vahvoja sosiaalisia taitoja ja tilanteenlukukykyä, laadukasta suomenkielen puhe- ja kirjoitustaitoa sekä aktiivista ja omatoimista työskentelyotetta. Projektissa pääset treenaamaan myyntityötaitojasi sekä kehittämään yritykselle uutta, asiakkaiden odottamaa liiketoimintaa.

Toimintaamme ja tuotteisiimme pääset tutustumaan https://www.youtube.com/watch?v=vnLR5nJwibo&feature=youtu.be
JA
www.krannintila.fi
FB: /krannintila
@KRANNINTILA

Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (esim. LY, LK).

Viestintäkäytänteet sovitaan kun projekti alkaa. Projekti sopii myös monimuoto-opiskelijoille.

Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Exam schedules

Projektin väliarviointi, osaamisen näytöt, tulosten esittely, arviointi ja projektin päättyminen sovitaan projektin käynnistyessä.

Student workload

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä noin 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn noin 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn noin 8 h viikossa. Lisäksi projektin ohjaukseen varataan kullekin viikolle 1 h.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page