Skip to main content

Hyvinkään liiketalouden markkinointiviestintä -projekti (15 cr)

Code: TO00BT59-3005

General information


Enrollment
01.01.2000
Registration for the implementation has ended.
Timing
14.11.2022 - 14.04.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
15 cr
RDI proportion
6 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
4 - 7
Degree programmes
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Teachers
Aapo Hollanti
Teacher in charge
Aapo Hollanti
Scheduling groups
Avoin AMK (Size: 10 . Open UAS : 10.)
Small groups
Open UAS
Study unit
TO00BT59

Content

The student is able
- to plan and realise a company's or brand's marketing communications entity according to its target groups
- to monitor and measure the success of marketing communications
- to develop different means of marketing communications as part of a marketing strategy

Location and time

-

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Employer connections

Projektin toimeksiantaja: Laurea-ammattikorkeakoulu.

Exam schedules

Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. … Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna.” Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa (pre-briiffi).

Projektin aloitusbriiffiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa.


Projektia ohjataan viikoittain. Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.

Completion alternatives

Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”Kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opinnosta vastaava opettaja tai muu tehtävään nimetty henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja pääsääntöisesti samaa arviointiasteikkoa kuin vastaavalla opintojaksolla tai -kokonaisuudella. Opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. Opiskelija voi hakea myös työssä hankittavan osaamisen tunnistamista osaksi tutkintoa (työn opinnollistaminen). ... Opiskelija vastaa osaamisen osoittamisesta, todistamisesta ja riittävien tietojen toimittamisesta. Osaamisen arvioivat opiskelija ja näytön vastaanottava ohjaaja yhdessä. ” Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.

Student workload

Opiskelija käyttää 15 opintopisteen projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.

Content scheduling

Projektin tavoitteet:

Kehittää Laurean Hyvinkään Liiketalouden koulutusohjelman markkinointia.

Further information

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P:n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.

Go back to top of page