Tourism Destinations Management (5 op)
Toteutuksen tunnus: TO00BN88-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
23.11.2020 - 24.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.02.2021 - 31.05.2021
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
- Complementary Competence, bachelor’s studies in English (CCM2), Services
Tavoitteet
Student will be able to:
- review the characteristics of a good destination brand
- explain the positioning-image-branding approach and define these interconnected concepts
- describe the concept of destination management and planning
- explain DMO´s role and contribution to destination research
- plan and develop tourism services
- identify future trends within tourism industry
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Literature will be based on academic journals, such as Annals of Tourism Research, International Journal of Hospitality Management, Tourism Management, International Journal of Contemporary Hospitality Management.
Academic articles(articles should be peer reviewed full text): Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism; Journal of Tourism Challenges and Trends; Annals of Tourism Research; Journal of Sustainable Tourism; Tourism Management; Journal of Travel Research; The International Journal of Tourism Research
Toteutustapa
Hybridi: Luennot verkossa ja kampuksella
Zoom
Canvas
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Visit Espoo
Kansainvälisyys toteutuksella
Sopii vaihto-opiskelijoille
Aiempia matkailun opintoja (Discovering tourism tai vastaava osaaminen) tarvitaan.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Luennot ja tehtävät 135 tuntia
Sisältö ja sen jaksotus
Viikoittaiset luennot
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Sopii hyvin Grand Tour -opintojakson kanssa suoritettavaksi.