Siirry suoraan sisältöön

Tourism Destinations (5 op)

Toteutuksen tunnus: TO00BN88-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 12.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2020 - 31.07.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
Opettajat
Annukka Korvenranta
Petri Miinalainen
Vastuuopettaja
Petri Miinalainen
Opintojakso
TO00BN88

Tavoitteet

Student will be able to:
- review the characteristics of a good destination brand
- explain the positioning-image-branding approach and define these interconnected concepts
- describe the concept of destination management and planning
- explain DMO´s role and contribution to destination research
- plan and develop tourism services
- identify future trends within tourism industry

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Literature will be based on academic journals, such as Annals of Tourism Research, International Journal of Hospitality Management, Tourism Management, International Journal of Contemporary Hospitality Management.

Academic articles(articles should be peer reviewed full text): Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism; Journal of Tourism Challenges and Trends; Annals of Tourism Research; Journal of Sustainable Tourism; Tourism Management; Journal of Travel Research; The International Journal of Tourism Research

Toteutustapa

Luennot
Optima
MATKA 2020 -messut 16.-19.1.2020

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Esitellään opintojakson alussa

Kansainvälisyys toteutuksella

Sopii vaihto-opiskelijoille

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Not available.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Luennot ja tehtävät 135 tuntia

Sisältö ja sen jaksotus

Luennot viikoittain

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Sopii hyvin Grand Tour -opintojakson kanssa suoritettavaksi.

Siirry alkuun