Tourism Destinations (5 op)
Toteutuksen tunnus: TO00BN88-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
25.11.2019 - 12.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2020 - 31.07.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOP2), Palvelualat
- Opettajat
- Annukka Korvenranta
- Petri Miinalainen
- Vastuuopettaja
- Petri Miinalainen
- Opintojakso
- TO00BN88
Tavoitteet
Student will be able to:
- review the characteristics of a good destination brand
- explain the positioning-image-branding approach and define these interconnected concepts
- describe the concept of destination management and planning
- explain DMO´s role and contribution to destination research
- plan and develop tourism services
- identify future trends within tourism industry
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Literature will be based on academic journals, such as Annals of Tourism Research, International Journal of Hospitality Management, Tourism Management, International Journal of Contemporary Hospitality Management.
Academic articles(articles should be peer reviewed full text): Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism; Journal of Tourism Challenges and Trends; Annals of Tourism Research; Journal of Sustainable Tourism; Tourism Management; Journal of Travel Research; The International Journal of Tourism Research
Toteutustapa
Luennot
Optima
MATKA 2020 -messut 16.-19.1.2020
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Esitellään opintojakson alussa
Kansainvälisyys toteutuksella
Sopii vaihto-opiskelijoille
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Not available.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Luennot ja tehtävät 135 tuntia
Sisältö ja sen jaksotus
Luennot viikoittain
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Sopii hyvin Grand Tour -opintojakson kanssa suoritettavaksi.