Service Design in Green Financing (15 cr)
Code: SB00BK96-3005
General information
- Enrollment
-
23.11.2020 - 29.11.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2021 - 31.07.2021
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 15 cr
- RDI proportion
- 15 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- English
- Seats
- 7 - 7
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Teachers
- Pyry Airaksinen
- Aapo Hollanti
- Teacher in charge
- Aapo Hollanti
- Groups
-
HLBWKansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
- Study unit
- SB00BK96
Location and time
[Kenttä ei ole käytössä Laureassa.]
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Teaching methods
Project implementation mode: the project will be carried out as a P2P project in cooperation with Laurea University oAS.
The student knows the principles of sustainable development and green finance. The student is able to identify the challenges and opportunities of sustainable financial literacy. The project is part of Erasmus+ research and development project called Sustainable Financial Literacy (SFinlit).
Plan, implement and evaluate a Service Business project and develop sustainable practices in organizations. Analyze and use business reports in projects. Use strategic planning, analysis and decision making tools in project contexts. Make business decisions in various project contexts.
This project can also produce knowledge and credits in other modules, such as Project management, Competence in business & entrepreneurship, Communication & interaction, Marketing communications, Developing communication & interaction.
Coaching and communication: will be agreed in the beginning of the project/semester
This project is suitable for blended learning students (monimuoto): Yes
If the student places in this project are filled, we can place the student in another project that produces the knowhow in the same modules.
Laurea reserves the right to make changes
Employer connections
Projektin toimeksiantaja: [yrityksen tai toimeksiantajan nimi, tai jos yritys erikseen kieltää julkaisun, toimiala; kenttää käytetään kumppanuuksien ja TKI-integraation seuraamiseen.]
Exam schedules
[Varmista, että projektille on varattu aloitusbriiffi ja ohjausajat Pepissä koulutussuunnittelijan toimesta, joka voi huomioida opiskelijoiden muun opetuksen ajankohdan suunnittelussa. Tarvittaessa voit myös varata ajan itse. Opiskelija näkee ajankohdat Lukkarikoneessa ja projektiin hyväksynnän jälkeen Outlook-kalenterissaan, joten ajankohtia ei tarvitse kirjata tähän. Voit täsmentää varausten tietoja tarvittaessa. Jos aloitusbriiffi on toimeksiantajalla, täsmennä varaukseen ulkopuolinen paikka.]
Projektia ohjataan viikoittain. Opiskelijana voit vertailla Lukkaurikoneessa ohjausaikoja ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin. Mikäli opinnolla edellytetään pakollista läsnäoloa, on se kirjattava ja perusteltava opinnon toteutussuunnitelmassa (Laurean tutkintosääntö 18 §).
Lisäksi projektitiimi sopii aloitusbriiffin jälkeen oman ajankohdan projektin työstämiseksi.
Ohjaajat lähettävät projektiin hyväksytyille briiffikutsun vielä erikseen noin viikkoa ennen aloitusibriiffiä.
International connections
[Kuvaa tässä kansainvälisyyden toteutuminen projektissa ja/tai mahdolliset kansainväliset yhteistyötahot. Tämän tietokentän sisältöjä tarkastellaan seurattaessa toteutustapoja ja strategisten tavoitteiden toteutumista. Jos projekti soveltuu vaihto-opiskelijalle, jätä kirjaus:] The study unit is suitable for exchange students.]
Completion alternatives
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.” Katso lisätietoa Linkistä.
[Kirjoita tähän esim. hankitun osaamisen hyödyntämisen mahdollisuuksista sekä muista vaihtoehtoisista suoritustavoista.]
Student workload
[Laske projektin mitoitus opintopistemäärään ja projektin pituuteen perustuen (1 op=26,7 h). Esim. Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.]
Content scheduling
[Kuvaa opinnon sisältö työelämän kielellä. Esim. jos opetat ohjelmoinnin perusteita, kerro myös mitä ohjelmointikieltä opetetaan. Tästä kentästä pitäisi löytyä samoja sanoja, kuin työpaikkailmoituksista. Kenttä toimii tekoälyä käyttävän palvelun perusteena jatkossa opintojen, työpaikkojen ja henkilökohtaisen osaamisen vertailussa.]
Further information
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa.
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”
[Mikäli toteutuksen tiedoissa on ilmaistu, että toteutukselle on varattu paikkoja Avoimen AMK:n, 3AMKin tai väyläopintojen opiskelijoille, kerro kohderyhmälle varattu paikkamäärä tässä. Tarvittaessa tässä myös ilmaistaan mille kohderyhmälle täydentävän osaamisen opinto on ensisijaisesti kohdennettu, jos kohderyhmällä halutaan olevan etusija opintototeutukselle hyväksyttäessä.]
Opintototeutuksen laatua on arvioitu ja raportti itsearvioinnista löytyy [Optimasta, Canvasista, Teamsistä, jos muualta mistä; voit myös lisätä OneDrive linkin].