Communication Tools for Reputation Management (5 cr)
Code: R0254-3002
General information
- Enrollment
-
13.05.2019 - 26.05.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
09.09.2019 - 19.11.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea common
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOY2), Yhteiset opinnot
Learning outcomes
The student is able to
- put together a targeted publication and media strategy and maintain media relations in support of company activities
- build and manage the reputation of the work organization in various public arenas
- communicate proactively in exceptional circumstances and crises
Location and time
Virtuaalitoteutus syyslukukausi 2019
Materials
Opintojaksolla käytettävä kirjallisuus esitellään avausluennolla ja sen jälkeen opintojakson työtilassa Optimassa.
Teaching methods
Lukupiirityöskentely pienryhmissä, henkilökohtainen oppimispäiväkirja sekä ennakkotehtävä. Oppimisen jakaminen opintojakson loppuseminaarissa kuuluu myös sisältövaatimuksiin.
Employer connections
Opiskelija valitsee tarkasteltavakseen todellisen mainecasen, mutta suoritus ei vaadi virallista toimeksiantoa yritykseltä, vaan tarkastelu tapahtuu teoriatiedon ja esimerkiksi julkisten tekstien kautta.
Exam schedules
Katso opintojakson aikataulu.
Evaluation scale
H-5
Further information
Tällä opintojaksolla perehdytään johtamisviestinnän perusteisiin ja maineen johtamiseen viestinnän keinoin. Tule mukaan opintojaksolle, jos olet kiinnostunut yritysviestinnästä ja maineen johtamisesta. Et tarvitse aikaisempia opintoja aiheesta, mutta aihepiirin sisältöjen ymmärtämistä edesauttaa, jos sinulla on oman koulutusalan perusopinnot suoritettu.