Asiakkuus- ja projektiosaaminen (10 op)
Toteutuksen tunnus: R0212-HLG1811A
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
14.05.2018 - 31.05.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
28.08.2018 - 21.12.2018
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 7 op
- TKI-osuus
- 6 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Otaniemi
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLG2), Laurea Otaniemi
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- arvioida asiakaslähtöisen toiminnan edellytyksiä, erilaisia asiakastarpeita ja -ratkaisuja
- toimia asiakaslähtöisesti myyntitilanteissa
- toimia projekteissa ja projektiryhmän jäsenenä oma-aloitteisesti, vastuullisesti, tietoturvallisesti sekä tavoitteellisesti työvälineitä hyödyntäen
- viestiä suullisesti ja kirjallisesti alan käsitteitä käyttäen
Aika ja paikka
Otaniemen kampuksella sekä virtuaalisesti. Tarkempi aikataulu Optimassa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Kettunen: Onnistu projektissa (lukupiiri)
Rubanovitsch - Aalto: Myy enemmän – myy paremmin (lukupiiri)
Muu lähdeaineisto ja luennot
Toteutustapa
Opintojaksoon sisältyy luentoja, projektityöskentelyä tiimeissä sekä lukupiirejä.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Opintojaksolla tehdään toimeksianto työelämäkumppanille.Opintojaksolla on myös vierailevia luennoitsijoita eri yrityksistä
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Optimassa olevan aikautaulun mukaan.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 OP vastaa 27 työtuntia / opiskelija. Opintojakson kokonaistuntimäärä 270 h. jakautuu luentojen, lukupiirien sekä projektityön kesken.