Skip to main content

Competence in Customer Relationships and Projects (10 cr)

Code: R0212-HLG1811A

General information


Enrollment
14.05.2018 - 31.05.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
28.08.2018 - 21.12.2018
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
3 cr
Virtual proportion
7 cr
RDI proportion
6 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Otaniemi
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLG2), Laurea Otaniemi, Finnish
Teachers
Eeva Miettinen
Tomas Illman
Teacher in charge
Eeva Miettinen
Study unit
R0212

Learning outcomes

The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts

Location and time

Otaniemen kampuksella sekä virtuaalisesti. Tarkempi aikataulu Optimassa.

Materials

Kettunen: Onnistu projektissa (lukupiiri)
Rubanovitsch - Aalto: Myy enemmän – myy paremmin (lukupiiri)
Muu lähdeaineisto ja luennot

Teaching methods

Opintojaksoon sisältyy luentoja, projektityöskentelyä tiimeissä sekä lukupiirejä.

Employer connections

Opintojaksolla tehdään toimeksianto työelämäkumppanille.Opintojaksolla on myös vierailevia luennoitsijoita eri yrityksistä

Exam schedules

Optimassa olevan aikautaulun mukaan.

Student workload

1 OP vastaa 27 työtuntia / opiskelija. Opintojakson kokonaistuntimäärä 270 h. jakautuu luentojen, lukupiirien sekä projektityön kesken.

Go back to top of page