Siirry suoraan sisältöön

Asiakkuus- ja projektiosaaminen / NTV219KA (10 op)

Toteutuksen tunnus: R0212-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
13.05.2019 - 26.05.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.09.2019 - 26.11.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
7 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus (NTV2), Laurea Tikkurila
Opettajat
Minna-Kaisa Lehtilinna
Eeva Haikonen
Tiina Turku
Vastuuopettaja
Tiina Turku
Opintojakso
R0212

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- arvioida asiakaslähtöisen toiminnan edellytyksiä, erilaisia asiakastarpeita ja -ratkaisuja
- toimia asiakaslähtöisesti myyntitilanteissa
- toimia projekteissa ja projektiryhmän jäsenenä oma-aloitteisesti, vastuullisesti, tietoturvallisesti sekä tavoitteellisesti työvälineitä hyödyntäen
- viestiä suullisesti ja kirjallisesti alan käsitteitä käyttäen

Toteutustapa

Tavoitteena on, että opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- suunnitella tuote/palvelukonsepteja asiakaslähtöisesti
- kartoittaa asiakastarpeita ja kehittää liiketoimintaa asiakaslähtöisesti
- laatia projektisuunnitelman ja toteuttaa projektin sen perusteella. Opiskelija osaa raportoida projektin tuloksista asiakkaalle sekä kirjallisesti että suullisesti.
- käyttää erilaisia projektityöskentelyä edistäviä työkaluja
Sisältönä mm.
- asiakasymmärryksen luominen ja sen hyödyntäminen liiketoiminnassa
- monikanavainen asiakasviestintä
- erilaisten projektityöskentelyssä hyödyllisten työvälineinen tehokas käyttö

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Osallistuminen Caito-projektiin. Esittely opintojakson alkutapaamisessa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 opintopiste vastaa keskimäärin 26 tuntia opiskelijan tekemää työtä.

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun