Competence in Customer Relationships and Projects (10 cr)
Code: R0212-3003
General information
- Enrollment
-
26.11.2018 - 02.12.2018
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
07.01.2019 - 14.06.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- RDI proportion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLA2), Laurea Leppävaara (Finnish)
Learning outcomes
The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts
Location and time
Leppävaaran kampus
Materials
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Teaching methods
Luennot/harjoitukset/workshopit
Valmistelevat tai kertaavat tehtävät
Tiimityönä tehtävä projekti
Projektityöllä on suuri merkitys opintojaksolla, se sitoo yhteen eri osa-alueet ja toimii kontekstina asioiden soveltamiselle käytäntöön. Projekti tehdään tiimeissä, tiimin yhteinen työskentely ja siihen käytetty aika on oleellinen osa opintojaksoa.
Employer connections
Opintojaksolla tehdään kehittämisprojekti tiimien valitsemalle yritykselle.
Completion alternatives
Aiemman osaamisen tunnistaminen, näyttö. Katso ohjeet LINKistä.
Student workload
Osallistuminen lähiopetukseen: 75 h
Itsenäinen työskentely (mm. luentojen kertaaminen, tehtävien tekeminen, tiimitapaamisiin valmistautuminen) 60 h
Tiimityö (palaverit, ohjaukset, yhdessä työskenteleminen) 75 h
Loppuseminaari valmistautumisineen 10 h
Evaluation scale
H-5