Digitaalinen sisältömarkkinointi (5op)
Toteutuksen tunnus: PK00BV33-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 28.11.2022 - 04.12.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 20.03.2023 - 31.07.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Tikkurila
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila
- Opettajat
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Vastuuopettaja
- Auli Hietanen
- Ryhmät
- 
                        PKV223KAMKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, monimuotototeutus, K23, Tikkurila
- Opintojakso
- PK00BV33
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- kuvata digitaalisen markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
- suunnitella ja arvioida vaikuttajamarkkinointia
- suunnitella ja arvioida toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitella ja arvioida yritysviestintää kokonaisuutena
- tehdä digitaalisen markkinoinnin suunnitelman osana yrityksen markkinointistrategiaa
- arvioida markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä 
- soveltaa digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle
                    
Toteutustapa
Luennot ja tehtävät
                    
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
                    
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Luennot Tikkurilan kampuksella tai verkototeutuskena Zoomissa. Tarkista lähikontaktin paikka ja  päivämäärät Pakista.
                    
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
                    
Sisältö ja sen jaksotus
Opintojaksolla käsitellään digitaalisen markkinoinnin perusteita ja markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
Lisääksi
- suunnitellaan ja arvioidaan vaikuttajamarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan yritysviestintää 
- tehdään digitaalisen markkinoinnin suunnitelma 
- arvioidaan markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä 
- soveltaan digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle
                    
Arviointiasteikko
H-5
                    
