Digital Marketing Planning, Implementation and Follow-up for a Service Business Company (15 cr)
Code: LY00BK21-3005
General information
- Enrollment
-
07.12.2020 - 31.12.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2021 - 26.05.2021
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual proportion
- 8 cr
- RDI proportion
- 15 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 7 - 7
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Location and time
Projektitiimin tapaamisaika: keskiviikkoisin klo 9-10.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Teaching methods
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (esim. LK).
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti.
Projekti EI sovi monimuoto-opiskelijoille (ohjaus keskiviikkoisin)
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Exam schedules
Ks. kohta Aika ja paikka yllä.
Student workload
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Evaluation scale
H-5