Skip to main content

Developing Social Media Marketing and Customer Experience of an Online Shop (15 cr)

Code: LY00BJ68-3002

General information


Enrollment
25.11.2019 - 31.12.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
13.01.2020 - 14.05.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
7 cr
Virtual proportion
8 cr
RDI proportion
15 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
2 - 4
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen (Finnish)
Teachers
Maija Huhta
Teacher in charge
Taru Tallgren
Study unit
LY00BJ68

Location and time

Briiffi- ja ohjausajat ovat nähtävissä Pakissa.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.
Projektitiimin tapaamisajat ja –paikat sovitaan tiimikohtaisesti.

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, jonka tehtävänä on tukea projektin toiminnallista osuutta valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Yhteistyökumppani: Helsingin Olkain Oy, Marjaana Laajakoski
Projektin sisältö: Projektin teemana on verkkokaupan asiakaskokemuksen ja somemarkkinoinnin kehittäminen. Projektin toiminnallinen sisältö täsmentyy projektin käynnistyessä.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (LK,AM,PJ)
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin

Exam schedules

Projektin väliarviointi, osaamisen näytöt, tulosten esittely, arviointi ja projektin päättyminen sovitaan projektin käynnistyessä

Student workload

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page