Developing Social Media Marketing and Customer Experience of an Online Shop (15 cr)
Code: LY00BJ68-3002
General information
- Enrollment
-
25.11.2019 - 31.12.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
13.01.2020 - 14.05.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual proportion
- 8 cr
- RDI proportion
- 15 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 2 - 4
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen (Finnish)
Location and time
Briiffi- ja ohjausajat ovat nähtävissä Pakissa.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.
Projektitiimin tapaamisajat ja –paikat sovitaan tiimikohtaisesti.
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, jonka tehtävänä on tukea projektin toiminnallista osuutta valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Teaching methods
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Yhteistyökumppani: Helsingin Olkain Oy, Marjaana Laajakoski
Projektin sisältö: Projektin teemana on verkkokaupan asiakaskokemuksen ja somemarkkinoinnin kehittäminen. Projektin toiminnallinen sisältö täsmentyy projektin käynnistyessä.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (LK,AM,PJ)
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin
Exam schedules
Projektin väliarviointi, osaamisen näytöt, tulosten esittely, arviointi ja projektin päättyminen sovitaan projektin käynnistyessä
Student workload
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Evaluation scale
H-5