Skip to main content

LY-projekti: Sosiaalisen median strategia kauneusalan pienyrittäjälle (15 cr)

Code: LY00BI16-3001

General information


Enrollment
14.05.2018 - 19.08.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.09.2018 - 21.12.2018
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
7 cr
Virtual proportion
8 cr
RDI proportion
15 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 5
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Taru Tallgren
Scheduling groups
Ensisijainen projektini (Size: 5 . Open UAS : 0.)
Toissijainen projektini (Size: 5 . Open UAS : 0.)
Small groups
Ensisijainen projektini
Toissijainen projektini
Study unit
LY00BI16

Location and time

Projektibriiffin aika ja paikka tullaan ilmoittamaan projektiin valituille henkilökohtaisesti briiffikutsussa

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Luodaan sosiaalisen median strategia kauneusalan pienyrittäjälle ja toteutetaan markkinointikampanja sosiaalissa mediassa
Muut moduulit: LY, LK, PJ
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan briiffissä.
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Exam schedules

Projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, projektin tulosten esittely, arviointi ja projektin päättyminen sovitaan projektin alkaessa

Student workload

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa. Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page