LY-projekti: Sosiaalisen median strategia kauneusalan pienyrittäjälle (15 cr)
Code: LY00BI16-3001
General information
- Enrollment
-
14.05.2018 - 19.08.2018
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
03.09.2018 - 21.12.2018
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual proportion
- 8 cr
- RDI proportion
- 15 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 5
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Teachers
- Taru Tallgren
- Scheduling groups
- Ensisijainen projektini (Size: 5 . Open UAS : 0.)
- Toissijainen projektini (Size: 5 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- Ensisijainen projektini
- Toissijainen projektini
- Study unit
- LY00BI16
Location and time
Projektibriiffin aika ja paikka tullaan ilmoittamaan projektiin valituille henkilökohtaisesti briiffikutsussa
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Teaching methods
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Luodaan sosiaalisen median strategia kauneusalan pienyrittäjälle ja toteutetaan markkinointikampanja sosiaalissa mediassa
Muut moduulit: LY, LK, PJ
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan briiffissä.
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Exam schedules
Projektin briiffin ajankohta, väliarviointi, projektin tulosten esittely, arviointi ja projektin päättyminen sovitaan projektin alkaessa
Student workload
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa. Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu)
Evaluation scale
H-5