LK: Social Marketing, social media campaign (15 cr)
Code: LK00BJ93-3001
General information
- Enrollment
-
26.11.2018 - 06.01.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
07.01.2019 - 31.05.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual proportion
- 8 cr
- RDI proportion
- 15 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 5
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen (Finnish)
Location and time
Briiffiaika: Maanantaina 14.1.2019 kello 14:00 - 15:00
Briiffin paikka: 1-8
Ohjausaika: Viikoittainen ohjausaika maanantaisin kello 14:00 - 15:00.
Ohjaajat lähettävät briiffikutsun/kalenterikutsun vielä erikseen n. viikkoa ennen projektibriiffiä
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Teaching methods
Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Toimeksiantaja: Laurea
Projektin sisältö: Oletko kiinnostunut yhteiskunnallisesta markkinoinnista? Tule mukaan toteuttamaan "Kaveriksi kaverille" somekampanjaa, jonka avulla vähennetään lasten ja nuorten yksinäisyyttä ja löydetään erityislapsille ja -nuorille kavereita. Projekti on osa hanketta, jossa kavennetaan hyvinvointieroja kaveritoiminnan ja interventioiden avulla. Kampanjan myötä hyviksi havaittuja käytäntöjä ja kaveritaitoja markkinoidaan kouluille ja päiväkodeille sekä koulutetaan koulujen ja päiväkotien henkilöstöä.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös moduuleihin LY, PJ, AM.
Projekti sopii monimuoto-opiskelijoille.
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Student workload
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.