Skip to main content

Marketing Development Project of a Mall (15 cr)

Code: LK00BJ90-3001

General information


Enrollment
26.11.2018 - 02.12.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
07.01.2019 - 31.05.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
7 cr
Virtual proportion
8 cr
RDI proportion
15 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 3
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen (Finnish)
Teachers
Kari Halme
Kimmo Kuitunen
Teacher in charge
Kimmo Kuitunen
Study unit
LK00BJ90

Location and time

Projektibriiffi on maanantaina 14.1. klo 10-11. Viikottainen ohjauspalaveri on maanantaisin klo 10-11.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Willa -kauppakeskuksen markkinoinnin kehittäminen.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin.
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti. Projekti sopii myös monimuoto-opiskelijoille. Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin. Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Exam schedules

Ks. kohta Aika ja paikka yllä.

Student workload

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page