Marketing Development Project of a Mall (15 cr)
Code: LK00BJ90-3001
General information
- Enrollment
-
26.11.2018 - 02.12.2018
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
07.01.2019 - 31.05.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual proportion
- 8 cr
- RDI proportion
- 15 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 1 - 3
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen (Finnish)
Location and time
Projektibriiffi on maanantaina 14.1. klo 10-11. Viikottainen ohjauspalaveri on maanantaisin klo 10-11.
Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Teaching methods
Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Willa -kauppakeskuksen markkinoinnin kehittäminen.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin.
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti. Projekti sopii myös monimuoto-opiskelijoille. Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin. Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.
Exam schedules
Ks. kohta Aika ja paikka yllä.
Student workload
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Evaluation scale
H-5