Customer-Oriented Service Design in the Integration of the Social and Health Care Sector (5 cr)
Code: A9531-3002
General information
- Enrollment
-
31.05.2019 - 31.07.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 35
- Degree programmes
- Complementary competence, Master’s studies (TYJ), Generic Studies
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- hahmottaa digitaalisten palvelujen kehittämistarpeita sekä palvelun asiakkaalle tuottaman arvon merkityksen
- hahmottaa asiakkaiden aktiivista ja itsehoidollista roolia edistäviä tekijöitä palveluiden tuottamisessa
- analysoi ja arvioi tulevaisuuteen suuntautunutta digitaalisten palvelujen kehittämistä sosiaali-ja terveysalan muuttuvassa ekosysteemissä
- soveltaa yhteiskehittämiseen perustuvaa moniammatillista lähestymistapaa asiakaslähtöisten terveys- ja hyvinvointipalvelujen kehittämisessä
- suunnitella ja johtaa tiedon hyödyntämistä palvelujen kehittämisessä
Materials
Opintojakson oppimateriaali löytyy oppimisympäristö Optimasta opintojakson työtilasta.
Teaching methods
Opintojakson opetus koostuu kolmesta lähipäivästä. Oppiminen toteutuu työskentelemällä yhteistoiminnallisesti sekä lähipäivissä että verkossa Laurean verkko-oppimisympäristö Optimassa.
Exam schedules
Opintojakso koostuu 3 lähipäivästä ja itsenäisestä opistelusta (mm. Optimatyötilan hyödyntäminen). Lähiopetus toteutuu Tikkurilan kampuksella ja luokkatila löytyy Pepistä/Pakista ja Tikkurilan ala-aulan seinältä.
Lähipäivät:
Perjantai 13.9.2019 klo 9.00 - 16.30
Perjantai 11.10.2019 klo 9.00 - 16.30
Lauantai 16.11.2019 klo 9.00 - 16.30
Completion alternatives
Opintojaksolla ei ole valinnaista suoritustapaa.
Evaluation scale
H-5