Tuottavuuden parantaminen ja palvelukehitys käyttäytymistaloustieteen keinoin (5 op)
Toteutuksen tunnus: A9397-HYA31821
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
14.05.2018 - 31.05.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
30.11.2018 - 30.03.2019
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 35
- Koulutus
- Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä (HYA3), Laurea Leppävaara
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- analysoida ihmisten käyttäytymistä, joka aiheuttaa käytännönongelmia niin yksityisen kuin julkisen sektorin toiminnassa
- soveltaa käyttäytymistieteellisiä perusperiaatteita käytännönongelmien ratkaisemiseksi
- arvioida kriittisesti erilaisten mallien, teorioiden ja lähestymistapojen sopivuutta palvelukehityksessä sekä tehostaa niitä käyttäytymistaloustieteellisellä ymmärryksellä
Aika ja paikka
Lähipäivät 30.11., 31.1., 9.3. klo 9:00-16:30 Laurea Leppävaarassa.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojakson aikana esitettävä kirjallisuus.
Itsenäinen tiedonhaku.
Kansainvälisyys toteutuksella
Kansainvälisen tutkimuskirjallisuuden soveltaminen.