Päätöskäyttäytymisen ilmiöt myynnissä ja markkinointijohtamisessa (5op)
Toteutuksen tunnus: A9396-HYA31821
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 14.05.2018 - 31.05.2018
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 29.11.2018 - 30.04.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Laurea Leppävaara
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 35
- Koulutus
- Päätöksenteon ilmiöt johtamisessa, kehittämisessä ja asiakastyössä (HYA3), Laurea Leppävaara
Tavoitteet
Opiskelija osaa:
• tunnistaa ja arvioida kulutuskäyttäytymiseen liittyviä ilmiöitä
• soveltaa käyttäytymistaloustieteen teorioita ja menetelmiä myynnissä ja markkinoinnissa
• arvioida päätöksenteon ilmiöiden sovellettavuutta ja vaikuttavuutta markkinointijohtamisessa
                    
Aika ja paikka
Lähipäivät 29.11., 1.2., 6.4. klo 9:00-16:30 ja la 12.1. kello 13->  Laurea Leppävaarassa
                    
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojakson aikana esitettävä kirjallisuus.
Itsenäinen tiedonhaku.
                    
Kansainvälisyys toteutuksella
Kansainvälisen tutkimuskirjallisuuden soveltaminen.
                    
