Customer-Oriented Services (5 cr)
Code: A9125-3005
General information
- Enrollment
-
26.11.2018 - 02.12.2018
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
07.01.2019 - 15.05.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Laurea university of applied sciences
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Palveluelämysten tuottaminen ja kehittäminen (MSA2), Laurea Leppävaara (Finnish)
Learning outcomes
The student is able to
- identify the needs of customers and apply information related to customer behaviour
- present different kinds of services and service concepts
- recognize and describe service processes
- create ideas, plan and develop customer-oriented service products and service concepts by using service design methods
Location and time
Opetus tapahtuu Leppävaaran kampuksella.
Materials
Oppimateriaali ja kirjallisuus julkaistaan jakson Optima-työtilassa.
Teaching methods
Kontaktiopetuksen aikataulu ja sisältö tulee Optima-työtilaan.
Opintojaksolla osoitetaan osaamisen kehittyminen annettujen tehtävien avulla.
Completion alternatives
Ei valinnaista suoritustapaa.