Markkinointiteknologian ratkaisut (5 op)
Toteutuksen tunnus: TO00CD62-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
18.05.2026 - 24.05.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.08.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- 10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 45
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TON2), Tietojenkäsittely ja tietoliikenne (ICT)
- Opettajat
- Asko Mononen
- Vastuuopettaja
- Asko Mononen
- Ryhmät
-
TON225SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S25, Tietojenkäsittely ja tietoliikenne (ICT)
- Opintojakso
- TO00CD62
Tavoitteet
Opiskelija osaa:
- selittää markkinointiteknologian (MarTech) keskeiset komponentit ja niiden toiminnot
- hyödyntää markkinointiteknologian työkaluja ostopolun eri vaiheissa
- suunnitella yritykselle markkinointitavoitteet ja valita näihin sopivat markkinointiteknologian ratkaisut
Arviointiasteikko
H-5
Esitietovaatimukset
Opintoon osallistuaksesi sinun tulee olla suorittanut opintojakso Digital Marketing tai sinulla tulee olla näitä vastaava osaaminen.