Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiteknologian ratkaisut (5 op)

Toteutuksen tunnus: TO00CD62-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
18.05.2026 - 24.05.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.08.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 45
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TON2), Tietojenkäsittely ja tietoliikenne (ICT)
Opettajat
Asko Mononen
Vastuuopettaja
Asko Mononen
Ryhmät
TON225SY
Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S25, Tietojenkäsittely ja tietoliikenne (ICT)
Opintojakso
TO00CD62

Tavoitteet

Opiskelija osaa:
- selittää markkinointiteknologian (MarTech) keskeiset komponentit ja niiden toiminnot
- hyödyntää markkinointiteknologian työkaluja ostopolun eri vaiheissa
- suunnitella yritykselle markkinointitavoitteet ja valita näihin sopivat markkinointiteknologian ratkaisut

Arviointiasteikko

H-5

Esitietovaatimukset

Opintoon osallistuaksesi sinun tulee olla suorittanut opintojakso Digital Marketing tai sinulla tulee olla näitä vastaava osaaminen.

Siirry alkuun