Sosiaalisen median ja markkinoinnin automatisoinnin viimeisimmät trendit (5 op)
Toteutuksen tunnus: TO00BT65-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
18.05.2026 - 24.05.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.10.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- 10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
- Toimipiste
- Laurea Verkkokampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Opettajat
- Marjaana Ajanto
- Anna Nolvi
- Vastuuopettaja
- Anna Nolvi
- Ryhmät
-
CCH226SYComplementary competence (bachelor’s studies in English), S26, Business, administration and law
-
HLA224KA2Liiketalouden koulutus, digitaalinen markkinointi, monimuotototeutus, K24, Leppävaara
-
TOH226SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S26, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
-
HLA225KA2Liiketalouden koulutus, digitaalinen markkinointi, monimuotototeutus, K25, Leppävaara
- Opintojakso
- TO00BT65
Tavoitteet
Opiskelija osaa
- laatia menestyksellisen sosiaalisen media strategian ja arvioida sen onnistumista
- kehittää asiakashankinnan toimenpiteitä sosiaalista mediaa hyödyntäen myyntitavoitteiden saavuttamiseksi
- seurata ja analysoida asiakkaan sitoutumista
- vertailla ja arvioida digitaalisen markkinoinnin alustaja ja työkaluja
Arviointiasteikko
H-5