Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalisen median ja markkinoinnin automatisoinnin viimeisimmät trendit (5 op)

Toteutuksen tunnus: TO00BT65-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
18.05.2026 - 24.05.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.10.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettajat
Marjaana Ajanto
Anna Nolvi
Vastuuopettaja
Anna Nolvi
Ryhmät
CCH226SY
Complementary competence (bachelor’s studies in English), S26, Business, administration and law
HLA224KA2
Liiketalouden koulutus, digitaalinen markkinointi, monimuotototeutus, K24, Leppävaara
TOH226SY
Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S26, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
HLA225KA2
Liiketalouden koulutus, digitaalinen markkinointi, monimuotototeutus, K25, Leppävaara
Opintojakso
TO00BT65

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- laatia menestyksellisen sosiaalisen media strategian ja arvioida sen onnistumista
- kehittää asiakashankinnan toimenpiteitä sosiaalista mediaa hyödyntäen myyntitavoitteiden saavuttamiseksi
- seurata ja analysoida asiakkaan sitoutumista
- vertailla ja arvioida digitaalisen markkinoinnin alustaja ja työkaluja

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun