Asiakaslähtöinen ohjaus (8op)
Toteutuksen tunnus: SZ00CD99-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
 - 04.09.2025 - 31.05.2026
 - Toteutus on käynnissä.
 
- Opintopistemäärä
 - 8 op
 
- Lähiosuus
 - 8 op
 
- Toteutustapa
 - Lähiopetus
 
- Yksikkö
 - 20 Sosiaali- ja terveysala
 
- Toimipiste
 - Laurea Tikkurila
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Koulutus
 - Sairaanhoitajan vastaanottotoiminta, erikoistumiskoulutus (SZV3), Laurea Tikkurila
 
- Opettajat
 - Annika Kallio
 - Marja Vellonen
 
- Vastuuopettaja
 - Marja Vellonen
 
- Ryhmät
 - 
                        SZV325SESairaanhoitajan vastaanottotoiminta, erikoistumiskoulutus, S25, Tikkurila
 
- Opintojakso
 - SZ00CD99
 
Tavoitteet
Opiskelija
−	hallitsee asiakaslähtöisen ohjausprosessin ja sen dokumentoinnin
−	hallitsee asiakaslähtöiset ohjausmenetelmät hyödyntäen digitaalista viestintää 
−	osaa tuottaa asiakaslähtöistä ohjausmateriaalia kirjallisesti ja digitaalisia välineitä hyödyntäen
−	osaa ohjata asiakasta etävastaanottopalveluissa ja opastaa asiakasta käyttämään näyttöön perustuvia sähköisiä tietokantoja
                    
Sisältö
-	ohjauksen pedagogiset ja didaktiset lähtökohdat 
-	asiakaslähtöinen ohjausprosessi ja sen dokumentointi 
-	omahoitoa tukevat asiakaslähtöiset ohjausmenetelmät 
-	ohjausmateriaalin tuottaminen 
-	verkkoviestintä- ja vuorovaikutusosaaminen vastaanottotyössä
                    
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty