Siirry suoraan sisältöön

Hospitality Management and Customer Understanding (10 op)

Toteutuksen tunnus: PH00BN93-3008

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
02.12.2024 - 16.02.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 45
Koulutus
Degree Programme in Hospitality Management and Service Design (PHA2), Laurea Leppävaara
Opettajat
Kati Pohjanmaa
Marjukka Turunen
Petri Vähäkangas
Vastuuopettaja
Marjukka Turunen
Ryhmät
PHA224SN
Degree Programme in Hospitality Management and Service Design, daytime studies, S24, Leppävaara
Opintojakso
PH00BN93

Tavoitteet

The student is able to
- define the services in the hospitality industry
- evaluate user-centered behaviour in different services in the hospitality field
- explore hospitality services in the international framework

Aika ja paikka

In Leppävaara according to schedule. It is compulsory to be present during the first meeting, team presentations, and possible guest lectures and visits. The study unit may involve visits to locations outside the campus.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Material Available in Canvas.

Toteutustapa

Lectures, project for an organization, presentations in class. There are individual and team assignments.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Detailed timetable available in Canvas.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

10 ECTS = 270 hours of work/student
One credit equals approximately 26.7 hours of work performed by the student.
Please note that the project is carried out in teams and requires team work outside the scheduled lectures.

Sisältö ja sen jaksotus

Detailed timetable available in Canvas.

- Define Hospitality Industry
- Define the services in the hospitality industry
- Evaluate user-centered behavior
- Services in the hospitality field
- Hospitality services in the international framework

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun