Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalisen median ja markkinoinnin automatisoinnin viimeisimmät trendit (5 op)

Toteutuksen tunnus: TO00BT65-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

19.05.2025 - 25.05.2025

Ajoitus

01.10.2025 - 31.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Laurea Leppävaara, liko

Toimipiste

Laurea Verkkokampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

40 - 60

Koulutus

  • Complementary competence, bachelor’s studies in English (CCH2), Business, administration and law
  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Opettaja

  • Marjaana Ajanto
  • Anna Nolvi

Vastuuopettaja

Anna Nolvi

Ryhmät

  • TOH225SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S25, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
  • CCH225SY
    Complementary competence (bachelor’s studies in English), S25, Business, administration and law

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- laatia menestyksellisen sosiaalisen media strategian ja arvioida sen onnistumista
- kehittää asiakashankinnan toimenpiteitä sosiaalista mediaa hyödyntäen myyntitavoitteiden saavuttamiseksi
- seurata ja analysoida asiakkaan sitoutumista
- vertailla ja arvioida digitaalisen markkinoinnin alustaja ja työkaluja

Arviointiasteikko

H-5