Sosiaalisen median ja markkinoinnin automatisoinnin viimeisimmät trendit (5 op)
Toteutuksen tunnus: TO00BT65-3008
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.05.2025 - 25.05.2025
Ajoitus
01.10.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Laurea Leppävaara, liko
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
40 - 60
Koulutus
- Complementary competence, bachelor’s studies in English (CCH2), Business, administration and law
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettaja
- Marjaana Ajanto
- Anna Nolvi
Vastuuopettaja
Anna Nolvi
Ryhmät
-
TOH225SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S25, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
-
CCH225SYComplementary competence (bachelor’s studies in English), S25, Business, administration and law
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- laatia menestyksellisen sosiaalisen media strategian ja arvioida sen onnistumista
- kehittää asiakashankinnan toimenpiteitä sosiaalista mediaa hyödyntäen myyntitavoitteiden saavuttamiseksi
- seurata ja analysoida asiakkaan sitoutumista
- vertailla ja arvioida digitaalisen markkinoinnin alustaja ja työkaluja
Arviointiasteikko
H-5