Understanding Customer Behaviour (5 op)
Toteutuksen tunnus: R0230-3025
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.05.2025 - 25.05.2025
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Degree Programme in Business Management (HBA2), Laurea Leppävaara
Opettaja
- Sini Setälä
Vastuuopettaja
Sini Setälä
Ryhmät
-
HBA225SNDegree Programme in Business Management, daytime studies, S25, Leppävaara
Osaamistavoitteet
The student is able to
- define the factors that underlie customer actions, feelings and judgment processes
- describe purchasing decisions from the perspective of the individual and the organization*
- analyze patterns and trends in customer behavior
*The verb 'understand' has been replaced effective 1st of August 2024.
Arviointiasteikko
H-5