Marketing Project (10 cr)
Code: HL00BU31-3077
General information
- Enrollment
-
25.11.2024 - 01.12.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
17.01.2025 - 16.05.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- RDI proportion
- 7 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- 10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Elina Wainio
- Johanna Wilén
- Teacher in charge
- Elina Wainio
- Groups
-
HLV225KNLiiketalouden koulutus, projektijohtaminen, päivätoteutus, K25, Tikkurila
- Study unit
- HL00BU31
Learning outcomes
The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner
Location and time
Projekti toteutetaan Tikkurilan kampuksella ja tarpeen mukaan toimeksiantajan toimipisteessä tai muussa sovitussa paikassa.
Aikataulu: Lukkarikone/Tuudo
Materials
Bergström, S. & Leppänen, A. 2021. Yrityksen asiakasmarkkinointi. 19., uudistettu painos. Helsinki: Edita.
Luennoilla sekä oppimisympäristössä (Canvas) nimetty materiaali
Teaching methods
Tämä opintojakso on ensimmäisen lukukauden opintoihin kuuluva markkinointiosaamisen opintojakso, jolla opiskelija oppii laajasti markkinoinnin perusteet, teoriaa, malleja ja käsitteistöä. Opiskelija työskentelee oikeassa työelämän projektissa, ja kehittää toimeksiantajan markkinointia ja/tai siihen liittyvää haastetta.
Osaamisen kehittämisen tavoite on, että opiskelija osaa
- toteuttaa markkinoinnin kehittämisprojektin tiimissä
- arvioida asiakaslähtöisen toiminnan edellytyksiä, erilaisia asiakastarpeita ja -ratkaisuja
- toimia ja viestiä asiakaslähtöisesti
Employer connections
Opiskelija työskentelee oikeassa työelämän projektissa, ja kehittää toimeksiantajan markkinointia ja/tai siihen liittyvää haastetta.
Exam schedules
Katso luentojen aikataulut ja teemat Pakista / Tuudosta.
International connections
Toimeksiannot voivat sisältää kansainvälisiä yhteyksiä.
Completion alternatives
Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.
Student workload
1 opintopiste vastaa keskimäärin 27 tuntia opiskelijan tekemää työtä.
Arvioitu työmäärä osioittain:
Markkinoinnin ja myynnin perusteet, moduulit 1-6 30%
Projektityöskentely 70%
Evaluation scale
H-5
Further information
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija.(Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019).”