Skip to main content

Marketing Project (10 cr)

Code: HL00BU31-3077

General information


Enrollment
25.11.2024 - 01.12.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
17.01.2025 - 16.05.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
RDI proportion
7 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
Elina Wainio
Johanna Wilén
Teacher in charge
Elina Wainio
Groups
HLV225KN
Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, päivätoteutus, K25, Tikkurila
Study unit
HL00BU31

Learning outcomes

The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner

Location and time

Projekti toteutetaan Tikkurilan kampuksella ja tarpeen mukaan toimeksiantajan toimipisteessä tai muussa sovitussa paikassa.
Aikataulu: Lukkarikone/Tuudo

Materials

Bergström, S. & Leppänen, A. 2021. Yrityksen asiakasmarkkinointi. 19., uudistettu painos. Helsinki: Edita.

Luennoilla sekä oppimisympäristössä (Canvas) nimetty materiaali

Teaching methods

Tämä opintojakso on ensimmäisen lukukauden opintoihin kuuluva markkinointiosaamisen opintojakso, jolla opiskelija oppii laajasti markkinoinnin perusteet, teoriaa, malleja ja käsitteistöä. Opiskelija työskentelee oikeassa työelämän projektissa, ja kehittää toimeksiantajan markkinointia ja/tai siihen liittyvää haastetta.

Osaamisen kehittämisen tavoite on, että opiskelija osaa
- toteuttaa markkinoinnin kehittämisprojektin tiimissä
- arvioida asiakaslähtöisen toiminnan edellytyksiä, erilaisia asiakastarpeita ja -ratkaisuja
- toimia ja viestiä asiakaslähtöisesti

Employer connections

Opiskelija työskentelee oikeassa työelämän projektissa, ja kehittää toimeksiantajan markkinointia ja/tai siihen liittyvää haastetta.

Exam schedules

Katso luentojen aikataulut ja teemat Pakista / Tuudosta.

International connections

Toimeksiannot voivat sisältää kansainvälisiä yhteyksiä.

Completion alternatives

Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.

Student workload

1 opintopiste vastaa keskimäärin 27 tuntia opiskelijan tekemää työtä.
Arvioitu työmäärä osioittain:
Markkinoinnin ja myynnin perusteet, moduulit 1-6 30%
Projektityöskentely 70%

Evaluation scale

H-5

Further information

Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija.(Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019).”

Go back to top of page