Siirry suoraan sisältöön

Hospitality Management and Customer Understanding (10 op)

Toteutuksen tunnus: PH00BN93-3006

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

13.05.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea Leppävaara, palvelu

Toimipiste

Laurea Leppävaara

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 65

Koulutus

  • Degree Programme in Hospitality Management and Service Design (PHA2), Laurea Leppävaara

Opettaja

  • Kati Pohjanmaa
  • Marjukka Turunen

Vastuuopettaja

Marjukka Turunen

Ryhmät

  • PHA224KN2
    Degree Programme in Hospitality Management and Service Design, daytime studies, K24, Leppävaara
  • PHA224KN3
    Degree Programme in Hospitality Management and Service Design, daytime studies, K24, Leppävaara, group 3

Osaamistavoitteet

The student is able to
- define the services in the hospitality industry
- evaluate user-centered behaviour in different services in the hospitality field
- explore hospitality services in the international framework

Arviointiasteikko

H-5