Digital Marketing and Sales Project: Market Analysis of Reporting Tool in Europe - Digital Marketing Plan (15 op)
Toteutuksen tunnus: HL00BU35-3050
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
20.05.2024 - 26.05.2024
Ajoitus
05.09.2024 - 17.12.2024
Opintopistemäärä
15 op
Virtuaaliosuus
8 op
Toteutustapa
47 % Lähiopetus, 53 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Hyvinkää, liko
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
5 - 7
Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Opettaja
- Pyry Airaksinen
- Mervi Talonen
Vastuuopettaja
Mervi Talonen
Ryhmät
-
HLBWKansainvälinen vaihto / Liiketalous, Hyvinkää
-
HLB223SA2Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
-
HLB223SALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
Osaamistavoitteet
The student is able to
- create and develop digital services
- develop and use digital tools for marketing purposes
- plan digital customer experience
- analyze and use business reports in projects
- use strategic planning, analysis and decision making tools
- make business decisions in various contexts
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Projektissa syntyy vastaavaa osaamista kuin opintojaksolla HL00BQ81 Digital Marketing and Sales ja HL00BQ82 Data-driven Decision Making, joten suoritettuasi tämän opinnon et voi sisällyttää mainittuja opintojaksoja tutkintoon.