Skip to main content

Customer Oriented Marketing Development / Multichannel Marketing Communication Project (15 cr)

Code: TO00BT59-3013

General information


Enrollment
27.11.2023 - 03.12.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
17.01.2024 - 22.05.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
8 cr
Virtual proportion
7 cr
RDI proportion
6 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 2
Degree programmes
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Teachers
Pyry Airaksinen
Teacher in charge
Pyry Airaksinen
Groups
HLB222SN
Liiketalouden koulutus, päivätoteutus, S22, Hyvinkää
Study unit
TO00BT59

Content

The student is able
- to plan and realise a company's or brand's marketing communications entity according to its target groups
- to monitor and measure the success of marketing communications
- to develop different means of marketing communications as part of a marketing strategy

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Employer connections

Projektin toimeksiantaja: Laurean avainkumppani, hyvinkääläinen kiinteistösijoitus ja -kehitysyhtiö.

Exam schedules

Kick-off (pakollinen osallistuminen): 17.1.2024 klo 930-1030, Laurea Hyvinkään Kampus, tila 3-18.
Ensimmäinen asiakastapaaminen 24.1.2024 klo 930-1030, Laurea Hyvinkään Kampus, tila 2-32.

Projektin kick-offiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa.

Projektia ohjataan viikoittain. Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.

Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. … Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna.” Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa.

International connections

Ei KV yhteyksiä

Completion alternatives

Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”Kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opinnosta vastaava opettaja tai muu tehtävään nimetty henkilö.
Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja pääsääntöisesti samaa arviointiasteikkoa kuin vastaavalla opintojaksolla tai -kokonaisuudella. Opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu.
Opiskelija voi hakea myös työssä hankittavan osaamisen tunnistamista osaksi tutkintoa (työn opinnollistaminen). Opiskelija vastaa osaamisen osoittamisesta, todistamisesta ja riittävien tietojen toimittamisesta. Osaamisen arvioivat opiskelija ja näytön vastaanottava ohjaaja yhdessä. ” Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.

Student workload

1 op=26,7 h

Content scheduling

Projektin tavoitteet:
Asiakaslähtöinen markkinoinnin kehittäminen, Asiakastutkimus, Markkinointi, B2B, Markkinoinnin suunnittelu, Liiketoiminnan kehittäminen,

Evaluation scale

H-5

Further information

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P:n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.

Go back to top of page