Marketing Project: Developing Visual Identity for Project Learning Environment (10 cr)
Code: HL00BU31-3068
General information
- Enrollment
-
20.05.2024 - 26.05.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
02.09.2024 - 17.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual proportion
- 7 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 7
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Teacher in charge
- Tero Uusitalo
- Groups
-
HLB224SALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, S24, Hyvinkää
-
HLB224SA2Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, S24, Hyvinkää
- Study unit
- HL00BU31
Learning outcomes
The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner
Location and time
Katso opinnon aikataulut Lukkarikoneesta osoitteesta https://lukkarit.laurea.fi. Laurea pidättää oikeudet muutoksiin.
Materials
-tietoperusta (Markkinoinnin Canvas-työtila)
- projektissa erikseen sovittu materiaali
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Employer connections
Projektin toimeksiantaja: Laurea liiketalous
Exam schedules
Kick-off eli aloitustapaaminen: 5.9.2024 klo 10:00-16:00
Projektin KickOff:iin osallistuminen on PAKOLLISTA.
Ohjaustapaamiset viikottain TIKKURILAN kampuksella, Tila: AB400 (4krs)
Projektia ohjataan viikoittain. Viikko-ohjauksiin osallistuminen on PAKOLLISTA. Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.
Tutkintosäännön (2024) mukaisesti opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa toinen opiskelija. Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa.
International connections
Tuotetut materiaalit tehdään myös englanniksi.
Completion alternatives
Tutkintosäännön (2024) mukaan "opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. ... Laureassa osaamisen tunnistamista ja tunnustamista toteutetaan kahden eri menettelyn kautta: a) hyväksiluku (toisen korkeakoulun opinnoissa hankittu osaaminen) ja b) osaamisen näyttö (muulla tavoin hankittu osaaminen). Aloitteen osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Opiskelijan vastuulla on osoittaa ja todentaa osaamisensa." Lisätietoa hyväksiluvusta ja osaamisen näytöstä on opiskelijaintrassa.
Osaamisen hankkimiseksi voit arvioida myös työn opinnollistamisen mahdollisuutta. Lue lisää opinnollistamisesta opiskelijaintrasta.
Student workload
Opinnon työmäärä on mitoitettu siten, että opinnon tavoitteena olevan osaamisen hankkimiseksi yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Todellinen ajan tarve vaihtelee yksilöittäin mm. aiemman osaamisen takia.
Content scheduling
Projektin tavoitteet:
- Visuaalisen ilmeen laatiminen ProjektiCanvas-oppimisympäristölle - mukaillen Laurean brändikirjaa
- Visuaalinen ilme tukee projektioppimista
- Visuaalista aineistoa kuvia, videoita ja muita elementtejä
- Materiaali sekä suomen että englannin kielellä
- Tuotetut videot on tekstitettyjä
- Keskeiset tuotokset: 1)Brändi-ilmeen suunnitelma 2)Jokainen Canvas:n pääsivu sisältää visuaalisia elementtejä
Evaluation scale
H-5
Further information
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.
PALAUTE: Palautetta opinnolla annetaan suullisesti ohjaajatapaamisissa, kommentoimalla opiskelijoiden tuottamiin dokumentteihin ja tuotoksiin, vertaispalautteena sekä toimeksiantajan palautteena.