Digital Marketing and Sales Project: Creating AI Learning Videos for Companies within cITe (USA) Colloboration - Focus on Remote Studying (15 op)
Toteutuksen tunnus: HL00BU35-3042
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
20.05.2024 - 26.05.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
02.09.2024 - 17.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 15 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Virtuaaliosuus
- 10 op
- TKI-osuus
- 12 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Toimipiste
- Laurea Hyvinkää
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 5 - 5
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
- Opettajat
- Taru Tallgren
- Pyry Airaksinen
- Tero Uusitalo
- Vastuuopettaja
- Tero Uusitalo
- Ryhmät
-
HLB223SA2Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
-
HLB223SALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
- Opintojakso
- HL00BU35
Tavoitteet
The student is able to
- create and develop digital services
- develop and use digital tools for marketing purposes
- plan digital customer experience
- analyze and use business reports in projects
- use strategic planning, analysis and decision making tools
- make business decisions in various contexts
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Canvas työtila: Digital Marketing and Sales / tai erikseen sovittu materiaali
Toteutustapa
PROJEKTI: Tekoälyn hyödyntäminen yritysten liiketoiminnan kehittämisessä. Projekti toteutetaan yhteistyössä USA:n Mount St. Joseph Universityn (MSJ /cITe ) kanssa. Opiskelijat työskentelevät yhdessä MSJ:n opiskelijoiden kanssa pienryhmittäin /-pareittain siten, että kussakin pienryhmässä on vähintään yksi MSJ- ja Laurea-opiskelija. Pääpaino projektissa on käsikirjoittaa ja tuottaa koolutusvideoita, miten tekoälyä voidaan hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä.
PROJEKTIN TOIMEKSIANTAJA: Tekoälykeskus Oy
PROJEKTITYÖSKENTELYVIIKKO: Matka USA:n yhteistyöyliopistoon (Mount St.Joseph University) on 14.-18.10.2024. Laurean kokonaistuki matkalle on 1170€/opiskelija. Loput kuluista ovat opiskelijan omavastuulla.
HUOM! Osa työskentelystä on englanniksi; tietoperusta, MSJ-yhteistyö, videot, projektityöskentelyviikko ja Digital Marketing and Sales canvas-työtilan tehtävät.
DM & S canvas työtila: AVATAAN HETI, KUN OPISKELIJAT VALITTU
- 4-5 itseopiskeltavaa sertifikaattia Digital- Marketing and Sales Canvas-työtilasta.
OHJAUSAIKA: Keskiviikkoisin klo 10-11 JA viikottaiset virtuaalitapaamiset USA:n MSJ cITe-tiimin kanssa ke-iltapäivisin klo 15-16 (Aikero Suomi-Cinncinati 7h)
Aloitustapaaminen Hyvinkään kampuksella 4.9.10 klo 11.30 - 17.30. PAKOLLINEN LÄSNÄOLO
Intensiiviviikko USA:ssa Cincinatissa: 14.-18.10.2024 (ma-pe). PAKOLLINEN.
Huomioithan edellä olevat aikataulut muissa asioissasi - työt ym.
Projektiin osallistuminen edellyttää ehdotonta sitoutumista USA-tiimin kanssa sovittavaan projektityöaikaan koko syksyn 24 ja markaan 14.-18.10.2024.
Varaamme oikeuden haastatella ilmoittautuneet.
Varaamme oikeudet projektia koskeviin muutoksiin.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Tuotetaan tekoälystä videoita yritysten käyttöön.
PROJEKTIN TOIMEKSIANTAJA: Tekoälykeskus Oy
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Kick-Off (Pakollinen): Hyvinkään kampus 4.9.2024 pakollinen
Projektiohjaukset pakollisia viikottain kuten myös Usa-tiimin kanssa sovittavat yhteistyöskentelyajat.
The student can compare the available guidance sessions in Timetable Engine and select those projects/studies that do not overlap.
According to the degree regulations (2024) "the student must be present at the first contact lesson or notify the teacher in charge of their absence to confirm their participation in the study. Registration will be rejected if the student does not report their absence at the start of the study or the reason for the absence cannot be considered justified. Another student can be taken in their place. In project studies the first contact lesson is the first meeting of the project team and guiding lecture(s).
Kansainvälisyys toteutuksella
Matka USA:n yhteistyöopistoon Mount St.Joseph University 14.-18.10.2024. PAKOLLINEN.
Projekti tehdään MSJ:n yliopiston edustajien kanssa.
https://www.msj.edu/
Yhteistyötaho MSJ:ssa: https://cite.msj.edu/
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Workload of the study is measured in a way that to acquire the goal competence of the study, one credit corresponds to an average of 26.7 hours of work done by the student. The actual time needed varies e.g. according to prior competence.
Sisältö ja sen jaksotus
Projektin tavoitteet ja tuotokset:
1) Koulutusvideoiden käsikirjoitukset
2) Koulutusvideot tekoälystä yrityksille
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
The study unit corresponds to the requirements of Bachelor's level education.
This study implementation is a P2P project meaning that the project is completed in a small group and guided by a teacher. Participating in the project requires attendance in the project guidance meetings and group meetings.
The prerequisite for participation is always that the possible competence prerequisites according to the curriculum (previous study or similar competence) are fulfilled. The student is responsible for taking into account the prerequisite conditions.
The quality of the study unit implementation has been assessed and the self-evaluation report is available for example in Canvas or Teams.