Siirry suoraan sisältöön

Monikanavainen markkinointiviestintä (10 op)

Toteutuksen tunnus: TO00BT59-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.05.2024 - 07.06.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
10 op
TKI-osuus
6 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettajat
Marika Mäki
Tiko 1 Virtuaali
Vastuuopettaja
Marika Mäki
Ryhmät
TOH224SY
Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S24, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opintojakso
TO00BT59

Sisältö

Opiskelija osaa
- suunnitella ja toteuttaa yrityksen tai brändin markkinointiviestinnän kokonaisuuden kohderyhmien mukaisesti
- seurata ja mitata markkinointiviestinnän onnistumista
- kehittää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja osana markkinointistrategiaa

Aika ja paikka

Zoomluennot ja -ohjaus, perjantaisin klo 10-15
Tarkempi aikataulu työpajoineen sekä vierasluennoitsijoineen tulee ennen opintojakson aloitusta
Opintojakso alkaa syyskuussa 2024.

Toteutustapa

Verkko-opetus ja ohjaus, Projektityö tiimeittäin yritystoimeksiantoon.

Tällä opintojaksolla tutustumme integroituun markkinointiviestintään, sisältömarkkinointiin (sisältömarkkinoinnin prosessi) ja sen suunnitteluun asiakaslähtöisesti (asiakasymmärryksen kautta). Opintojaksolla suunnitellaan toimeksiantajayritykselle markkinoinviestinnän strategia, tavoitteet sekä konkreettinen markkinoinnin toteutussuunnitelma.
Opintojakson projektityö tehdään aitoon yrityksen haasteeseen. Aikaisemmin toimeksiantoja on tehty mm: YIT, Telia, Omron ja HMDGlobal sekä Elisa. Syksy 2024 toimeksianto ja yritys julkaistaan lähempänä opintojakson alkua.

Opintojakson osaamistavoitteita ovat, opiskelija:
•osaa suunnitella ja toteuttaa yrityksen tai brändin markkinointiviestinnän kokonaisuuden
•osa seurata ja mitata markkinointiviestinnän onnistumista
•osaa kehittää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja osana markkinointistrategiaa.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Projektityö, yritystoimeksianto
Toimeksiantajalle tehdään tiimeittäin markkinointiviestinnän suunnitelma.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Tärkeitä ajankohtia: Opintojakson aloitus, väli- ja loppuesitykset toimeksiantajalle.
Lisäksi opintojaksolla on vierailevia alustajia mm digimarkkintointi ja somemarkkinointi -toimistoista. Mahdollisuuksien ja vierailevien puhujien luvalla, alustukset voidaan tallentaa (lupa pyydetään vieraspuhujilta)

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Osaamisen näyttö.

Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa opiskelijaintranetistä.

Sisältö ja sen jaksotus

Tämä opintojakso on 10op laajuinen Osa työstä tehdään henkilökohtaisesti ja osa tiimissä.

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun