Skip to main content

Programming with Ruby (3 cr)

Code: R0418-3009

General information


Enrollment
27.11.2023 - 01.12.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2024 - 31.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
0 cr
Virtual proportion
3 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Laurea Virtual Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 100
Degree programmes
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TON2), Tietojenkäsittely ja tietoliikenne (ICT)
Teachers
Matti Oosi
Teacher in charge
Matti Oosi
Groups
TON224SY
Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S24, Tietojenkäsittely ja tietoliikenne (ICT)
Study unit
R0418

Learning outcomes

The student is able to
- use the fundamental syntax and building blocks of the given programming language
- plan, implement and test small-scale programs with the given programing language

Location and time

Kurssi suoritetaan täysin itsenäisesti Viope-oppimisympäristössä.

Materials

Oppimateriaali löytyy Viope-ympäristöstä.

Teaching methods

Tämä on itsenäinen verkkokurssi. Opiskelija ilmoittautuu kurssille Viope-järjestelmässä käyttäen HAKA-tunnuksia.
Kurssin löytyy järjestelmässänimellä:
R0418 - Ruby ohjelmointi
Viope-järjestelmä löytyy osoitteesta:
https://vw4.viope.com/login?org=laurea
Kurssin suoritettuaan opiskelija hakee kurssille suoritusmerkintää täyttämällä e-lomakkeen osoitteessa:https://elomake.laurea.fi/lomakkeet/15092/lomakkeet.html
Opiskelijan tulee itse seurata Viope-ympäristöstä että vaadittu määrä tehtäviä on suoritettu ennen suoritusmerkinnän hakemista.

Student workload

Kurssi suoritetaan täysin itsenäisesti Viope-oppimisympäristössä. Tehtävien tekemiseen kannattaa varata runsaasti aikaa.

Evaluation scale

Approved/Failed

Further information

Opiskelijalla tulee olla suoritettuna Ohjelmoinnin perustaito -kurssi tai hänen tulee omata vastaavat taidot.
Opettaja vahvistaa Peppi-ilmoittautumiset kuukausittain. Viope-ympäristössä työskentelyn voi aloittaa itsenäisesti jo ennen Peppi-hyväksyntää.

Go back to top of page