Siirry suoraan sisältöön

Digital Marketing and Sales Project - USA cITe Team Colloboration / AI - Focus on Remote Studying (15 op)

Toteutuksen tunnus: HL00BU35-3028

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

27.11.2023 - 03.12.2023

Ajoitus

01.01.2024 - 31.07.2024

Opintopistemäärä

15 op

Virtuaaliosuus

7 op

TKI-osuus

15 op

Toteutustapa

54 % Lähiopetus, 46 % Etäopetus

Yksikkö

Laurea Hyvinkää, liko

Toimipiste

Laurea Hyvinkää

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

7 - 7

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää

Opettaja

  • Taru Tallgren
  • Tero Uusitalo

Vastuuopettaja

Tero Uusitalo

Ryhmät

  • HLB223KN
    Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, päivätoteutus, K23, Hyvinkää
  • HLB223KA
    Liiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, K23, Hyvinkää

Osaamistavoitteet

The student is able to
- create and develop digital services
- develop and use digital tools for marketing purposes
- plan digital customer experience
- analyze and use business reports in projects
- use strategic planning, analysis and decision making tools
- make business decisions in various contexts

Toteutustapa

HUOM! TÄSSÄ PROJEKTISSA on ollut jo ERILLISHAKU, jolloin osa opiskelioista on jo valittu. Erilishausta on tiedotettu emaililla Hyvinkään liiketalouden opiskelijoita / Lähetty 7.11.2023 / Nina Wecman.

PROJEKTI: Tekoälyn hyödyntäminen yritysten liiketoiminnan kehittämisessä. Opiskelijat haastattelevat yrityksia Suomessa ja USA:ssa. Projekti toteutetaan yhteistyössä USA:n Mount St. Joseph Universityn (MSJ) kanssa. Opiskelijat tekevät projektin yhdessä USA-opiskelijoiden kanssa pienryhmittäin /-pareittain siten, että kussakin pienryhmässä on vähintään yksi MSJ- ja Laurea-opiskelija.

TIETOPERUSTA: AVATAAN HETI, KUN OPISKELIJAT VALITTU
- 4-5 itseopiskeltavaa sertifikaattia Digital- Marketing and Sales Canvas-työtilasta.
- Laurean julkaisusarjassa julkaistava artikkeli annetun ohjeistuksen mukaan + esitys Projektiseminaarissa. Yhdessä MSJ:n opiskleijoiden kanssa. Aihe: tekoälyn hyödyntäminen tässä projektissa.

OHJAUSAIKA: klo 14-16 torstaisin, pääsääntöisesti etänä.

Viikottaiset virtuaalitapaamiset USA:n MSJ cITe-tiimin kanssa to-iltapäivisin klo 15-16 (Aikero Suomi-Cinncinati 7h)

Aloitustapaaminen Hyvinkään kampuksella 18.1 klo 10-17. PAKOLLINEN LÄSNÄOLO

Intensiiviviikko Suomessa (USA:laiset Suomessa): Viikko 12 PAKOLLINEN.

Huomioithan edellä olevat aikataulut muissa asioissasi - työt ym.
Projektiin osallistuminen edellyttää ehdotonta sitoutumista intensiiviviikon läsnäoloon, viikko 12. Tällöin USA:n opiskelijat ja henkilöstö Suomessa.

Varaamme oikeuden haastatella ilmoittautuneet.

Varaamme oikeudet projektia koskeviin muutoksiin.

Aika ja paikka

Ks. Lukkarikone

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Yritysyhteistyökumppanit SUOMI / USA. Tarkentuvat projektin alussa.

Kansainvälisyys toteutuksella

Matka USA:n yhteistyöopistoon Mount St.Joseph University 5.-9.2.2023

https://www.msj.edu/
Yhteistyötaho MSJ:ssa: https://cite.msj.edu/

Arviointiasteikko

H-5

Lisätiedot

Projektissa syntyy vastaavaa osaamista kuin opintojaksolla HL00BQ81 Digital Marketing and Sales ja HL00BQ82 Data-driven Decision Making, joten suoritettuasi tämän opinnon et voi sisällyttää mainittuja opintojaksoja tutkintoon.