Digital Marketing and Sales Project - USA cITe Team Colloboration / AI - Focus on Remote Studying (15 op)
Toteutuksen tunnus: HL00BU35-3028
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
27.11.2023 - 03.12.2023
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
15 op
Virtuaaliosuus
7 op
TKI-osuus
15 op
Toteutustapa
54 % Lähiopetus, 46 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea Hyvinkää, liko
Toimipiste
Laurea Hyvinkää
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
7 - 7
Koulutus
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää
Opettaja
- Taru Tallgren
- Tero Uusitalo
Vastuuopettaja
Tero Uusitalo
Ryhmät
-
HLB223KNLiiketalouden koulutus, projektijohtaminen, päivätoteutus, K23, Hyvinkää
-
HLB223KALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, K23, Hyvinkää
Osaamistavoitteet
The student is able to
- create and develop digital services
- develop and use digital tools for marketing purposes
- plan digital customer experience
- analyze and use business reports in projects
- use strategic planning, analysis and decision making tools
- make business decisions in various contexts
Toteutustapa
HUOM! TÄSSÄ PROJEKTISSA on ollut jo ERILLISHAKU, jolloin osa opiskelioista on jo valittu. Erilishausta on tiedotettu emaililla Hyvinkään liiketalouden opiskelijoita / Lähetty 7.11.2023 / Nina Wecman.
PROJEKTI: Tekoälyn hyödyntäminen yritysten liiketoiminnan kehittämisessä. Opiskelijat haastattelevat yrityksia Suomessa ja USA:ssa. Projekti toteutetaan yhteistyössä USA:n Mount St. Joseph Universityn (MSJ) kanssa. Opiskelijat tekevät projektin yhdessä USA-opiskelijoiden kanssa pienryhmittäin /-pareittain siten, että kussakin pienryhmässä on vähintään yksi MSJ- ja Laurea-opiskelija.
TIETOPERUSTA: AVATAAN HETI, KUN OPISKELIJAT VALITTU
- 4-5 itseopiskeltavaa sertifikaattia Digital- Marketing and Sales Canvas-työtilasta.
- Laurean julkaisusarjassa julkaistava artikkeli annetun ohjeistuksen mukaan + esitys Projektiseminaarissa. Yhdessä MSJ:n opiskleijoiden kanssa. Aihe: tekoälyn hyödyntäminen tässä projektissa.
OHJAUSAIKA: klo 14-16 torstaisin, pääsääntöisesti etänä.
Viikottaiset virtuaalitapaamiset USA:n MSJ cITe-tiimin kanssa to-iltapäivisin klo 15-16 (Aikero Suomi-Cinncinati 7h)
Aloitustapaaminen Hyvinkään kampuksella 18.1 klo 10-17. PAKOLLINEN LÄSNÄOLO
Intensiiviviikko Suomessa (USA:laiset Suomessa): Viikko 12 PAKOLLINEN.
Huomioithan edellä olevat aikataulut muissa asioissasi - työt ym.
Projektiin osallistuminen edellyttää ehdotonta sitoutumista intensiiviviikon läsnäoloon, viikko 12. Tällöin USA:n opiskelijat ja henkilöstö Suomessa.
Varaamme oikeuden haastatella ilmoittautuneet.
Varaamme oikeudet projektia koskeviin muutoksiin.
Aika ja paikka
Ks. Lukkarikone
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Yritysyhteistyökumppanit SUOMI / USA. Tarkentuvat projektin alussa.
Kansainvälisyys toteutuksella
Matka USA:n yhteistyöopistoon Mount St.Joseph University 5.-9.2.2023
https://www.msj.edu/
Yhteistyötaho MSJ:ssa: https://cite.msj.edu/
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Projektissa syntyy vastaavaa osaamista kuin opintojaksolla HL00BQ81 Digital Marketing and Sales ja HL00BQ82 Data-driven Decision Making, joten suoritettuasi tämän opinnon et voi sisällyttää mainittuja opintojaksoja tutkintoon.