Skip to main content

Label Competition: Water of Life -campaign planning and execution - Marketing Project (10 cr)

Code: HL00BU31-3059

General information


Enrollment
27.11.2023 - 03.12.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2024 - 31.07.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
3 cr
Virtual proportion
7 cr
RDI proportion
10 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 6
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Mervi Talonen
Teacher in charge
Mervi Talonen
Groups
HLB224KA
Liiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, K24, Hyvinkää
HLB224KA2
Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, K24, Hyvinkää
Study unit
HL00BU31

Learning outcomes

The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Employer connections

Projektin toimeksiantaja on Laurea-ammattikorkeakoulun avainkumppani Hyvinkään seurakunta. Projektin ohjaajana toimii liiketalouden lehtori Mervi Talonen.

Exam schedules

Kick-off (pakollinen osallistuminen). Projektin kick-offiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa. Kick-off pidetään keskiviikkona 17.1.2024 klo 12-14 Hyvinkään kampuksella. Ohjaaja lähettää Outlook-kalenterikutsun, joka sisältää paikan ja asialistan.

Projektia ohjataan viikoittain keskiviikkoisin klo 11-12. Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.

Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. … Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna.” Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa.

Completion alternatives

Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”Kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opinnosta vastaava opettaja tai muu tehtävään nimetty henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja pääsääntöisesti samaa arviointiasteikkoa kuin vastaavalla opintojaksolla tai -kokonaisuudella. Opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. Opiskelija voi hakea myös työssä hankittavan osaamisen tunnistamista osaksi tutkintoa (työn opinnollistaminen). ... Opiskelija vastaa osaamisen osoittamisesta, todistamisesta ja riittävien tietojen toimittamisesta. Osaamisen arvioivat opiskelija ja näytön vastaanottava ohjaaja yhdessä. ” Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.

Student workload

1 op=26,7 h

Content scheduling

Hyvinkään seurakunnan kanssa toteutetaan yhteistyössä Elämän vesi -kampanja. Markkinointiprojektin tavoitteena on kokonaisvaltainen kampanjasuunnittelu ja toteutus.

Tarkoin suunniteltu kampanja mahdollistaa asetettujen tavoitteiden toteutumisen sekä kohderyhmien tavoittamisen vaikuttavalla, luovalla, innovatiivisella ja luotettavalla tavalla.

Hyvinkään seurakunta järjestää vesipullojen etikettikilpailun yhdessä Laurean projektiopiskelijatiimin kanssa. Kilpailu kulkee nimellä Elämän vesi -etikettikilpailu. Näyttäviä vesipulloja tullaan jakamaan erilaisissa yleisötapahtumissa vuoden 2024 aikana. Kilpailun ohella muistutetaan myös seurakunnan laajasta toiminnasta.

Kampanjan selkeät, mitattavat tavoitteet mahdollistavat kampanjan vaikuttavuuden mittaamisen.

Avainsanat: visuaalinen suunnittelu, copywriting, markkinointiviestintä, kampanjasuunnittelu

Projektin tavoitteet tarkentuvat myöhemmin.

Evaluation scale

H-5

Further information

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.

Go back to top of page