Digital Marketing and Sales - Design Sprint Workshop (10 op)
Toteutuksen tunnus: HL00BQ81-3046
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
20.05.2024 - 30.09.2024
Ajoitus
01.10.2024 - 25.10.2024
Opintopistemäärä
10 op
Virtuaaliosuus
10 op
TKI-osuus
10 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Laurea Leppävaara, palvelu
Toimipiste
Laurea Verkkokampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Turvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus (HTA2), Laurea Leppävaara
- Liiketalouden koulutus (HLY2), Laurea yhteinen
- Tietojenkäsittelyn koulutus, digitaalisten palveluiden kehittäminen (NDA2), Laurea Leppävaara
Opettaja
- Juha Uutela
- Tomas Illman
Vastuuopettaja
Juha Uutela
Ryhmät
-
HLA223SNLiiketalouden koulutus, taloushallinto ja rahoitus, päivätoteutus, S23, Leppävaara
-
HTA223SNTurvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus, päivätoteutus, S23, Leppävaara
Osaamistavoitteet
The student is able to
- analyze traffic in digital channels
- plan digital customer experience
- plan marketing and sales for digital channels
- use digital tools in marketing and sales
- apply regulations for digital business
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Tietojenkäsittelyn koulutusten opetussuunnitelmiin tulee muutos vuodesta 2025 alkaen, joka koskettaa niitä, jotka eivät ole suorittaneet opintojaksoa viimeistään syyslukukaudella 2025*. Opintojakson tilalle tulee opinto ND00CC08 Digital Marketing 5 op. Lisäksi opiskelijalle hopsataan projektiosuus. Sovithan hops-muutoksesta opettajatuutorisi kansssa. Vaihtoehtoisesti voit suorittaa opintojakson Digital Marketing and Sales liiketalouden koulutuksen opintototeutuksella. (*Tarkistathan tarjonnan, sillä muutokset ajoituksissa mahdollisia)
Turvallisuusalan opiskelijoille ei ole myöskään enää omaa opintojaksototeutusta opintojaksosta syyslukukauden 2025 jälkeen. Mikäli opintojakso on jäänyt suorittamatta turvallisuusalan opiskelijlta viimeisen koulutuksen oman toteutuksen mukana, sen voi suorittaa liiketalouden koulutuksen opintototeutuksella.